Ingrid prins

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Telefonisch abonnement verlengd door bel optie

Ik ben door de firma Beloptie gebeld om m’n contract te verlengen. Ik dacht dat ik door Vodafone werd gebeld . Is al inmiddels 6 weken geleden, nieuwe contact is nog niet ingegaan.

ik wil hier alsnog vanaf want mij is een veel duurder abonnement aangesmeerd. Ik las dit pad zojuist. Medewerker winkel Vodafone kan niet helpen. Watt kan ik doen? Heeft iemand een telefoonnummer van Beloptie? Nergens te vinden.

alvast bedankt 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is helaas het enige nummer wat ik tegen kom via Google :(. Van een verlenging of bestelling zul je altijd een bevestiging moeten krijgen via mail of post. Heb je ook niks via de e-mail ontvangen? Betreft de bestelling kun je het beste bellen met 0800-0560. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor @Ingrid prins

Bekijk in context

10 Reacties 10
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ingrid prins,
Jeetje ik kan me goed voorstellen dat je hiervan schrikt! Goed dat je ook aan de bel trekt. Persoonlijk ken ik de firma Beloptie niet. Maar na even Googlen kwam ik het volgende telefoon nummer tegen: 0302025088 Via hun mag je het abonnement ook weer annuleren. Laat je weten of het gelukt is? 

Ingrid prins
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

numm had ik al gevonden, dank.

blijkt een niet bestaand nummer te zijn.

ik vrees t ergste. Kan ook Vodafone klantenservice niet bereiken. Keuze menu blijft hangen.

Heel vervelend allemaal

maar bedankt voor de moeite  

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is helaas het enige nummer wat ik tegen kom via Google :(. Van een verlenging of bestelling zul je altijd een bevestiging moeten krijgen via mail of post. Heb je ook niks via de e-mail ontvangen? Betreft de bestelling kun je het beste bellen met 0800-0560. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor @Ingrid prins

Ingrid prins
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

heb inmiddels de overkoepelende organisatie gesproken, abb kan niet meer opgezegd worden, misschien wel gewijzigd 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wijzigen kan pas zodra het abonnement actief is @Ingrid prins.  Is het abonnement al actief?
Meer over het wijzigen van het abonnement lees je hier.

JoyA1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde, ben hier zo boos om! Ik kan nu ook geen nieuwe telefoon meer krijgen en ik kan Beloptie ook niet te pakken krijgen (geen telefoonnr) en ik heb ook geen bevestiging van ze gekregen. Ben gewoon keihard genaaid en heel spijtig dat Vodafone dit toelaat en niks voor jullie klanten kan betekenen nu. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Heb je al met 0800 0560 gebeld, @JoyA1, zoals mijn collega hierboven aangeeft? Ik hoop dat er nog wat voor je te regelen is!

frederiquev

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben ook helaas de dupe van deze oplichterij. Ik ben in juli gebeld (dacht ook door Vodafone, maar het was Beloptie) en heb gezegd dat ik nog even wilde nadenken over het aanbod. Vervolgens niks meer gehoord tot dat in november mijn 'nieuwe abonnement' in ging. Na de hele dag bellen kom ik erachter dat ik er niet meer onderuit kan en nu zit ik vast aan een mega duur abonnement tot november 2024...

 

Tip: als Beloptie/Vodafone belt: neem niet op!! Ik snap niet dat Vodafone met zo'n sketchy bedrijf samenwerkt.. Na 2024 stap ik over naar een andere provider

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @frederiquev 
Bedankt voor je melding! Hier is, hoe vervelend ook, niet zoveel nemers aan te doen. Je zou eventueel zelf kunnen bellen om je contract te laten verlagen, mocht je een hoog en duur abonnement hebben. Voor meer informatie hierover kan je lezen op deze pagina

BP30!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mij is hetzelfde overkomen. Ben gisteren gebeld en kreeg vandaag een contract van Beloptie tot mijn verbazing.

Heb met Vodafone gebeld en kreeg het volgende telefoonnummer: 085-7606070. Heb gebeld en ook een email gestuurd om de bestelling te annuleren. Kreeg binnen 10 minuten een bevestiging van de annulering. Je dient dit wel binnen twee weken te doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic