1
Vraag
2
Reacties
gebruiker8741

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed niet bijgeschreven

Hoi, ik heb net mijn tegoed opgewaardeerd met €10,00  via ideal. Het is wel afgeschreven van mijn bankrekening, maar het is niet bijgeschreven bij mijn beltegoed. Wat kan ik doen?

Grtjs Marino 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @gebruiker8741 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt! Ik heb direct een kijkje achter de schermen genomen en zie dat het bedrag van € 10,- succesvol is opgewaardeerd. Je beltegoed bedraagt nu € 12,81.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @gebruiker8741 
Welkom bij de Community van Vodafone

Heb je al gekeken door te bellen naar *101# ?
Mocht het er nu nog niet op staan, neem dan contact op met de klantenservice van Prepaid Vodafone (bel 1200 optie 9 via je mobiel en anders via een vaste telefoon naar 0800-0094). Je kan ook een chat starten via de klantenservice pagina van Vodafone. Deze mensen kunnen met je mee kijken wat er aan de hand is en eventueel oplossen.

Mocht het inmiddels al zijn bijgeschreven, of het is opgelost, laat het hier nog even weten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @gebruiker8741 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt! Ik heb direct een kijkje achter de schermen genomen en zie dat het bedrag van € 10,- succesvol is opgewaardeerd. Je beltegoed bedraagt nu € 12,81.

MiRa79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

Ook ik heb net mijn tegoed opgewaardeerd met 20€, echter helaas is het niet bijgeschreven bij mijn tegoed.

Wel is het geld van mijn rekening afgegaan.

 

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Of kunnen jullie me helpen?

 

Alvast bedankt.

 

Gr.

Michel

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MiRa79 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen met je mee kijken. Je kan ze bellen, of een chat starten via deze pagina

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic