1
Vraag
2
Reacties
Shadowjackflash

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed databundel

Databundel over van de vorige maanden , wat gebeurd daarmee ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Shadowjackflash,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je soms data mee wilt meenemen naar de volgende maand. Je data zal vervallen op het einde van de maand. Iedere 1e van de maand krijg je de nieuwe bundel.  Heb je aan het einde van de maand teveel data over? Dan kun je de data doneren via de My Vodafone app. Heb je structureel te veel of te weinig data, dan raad ik aan om te controleren waaraan de data verbruikt wordt en je abonnement aan te passen. 
Bij Prepaid is dit inderdaad een ander verhaal. Ik zie dat @Energieboy je hier al het een en ander over heeft uitgelegd. Bij Prepaid is het tegoed 6 maanden geldig (tenzij een dag- week- of maandbundel) en je tegoed natuurlijk niet op is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Shadowjackflash 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat een toeval, iemand anders had deze vraag ook. Ik kan je zeggen dat al je tegoeden elke maand komen te vervallen en dat je dus elke maand weer een nieuw databundel krijgt. Deze tellen niet bij elkaar op! Alles wat je niet gebruikt ben je dus kwijt. Goede reden om eerst te controleren wat je gebruikt en daarop je abonnement aanpassen. Want teveel niet gebruikte data weggooien is jammer. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Misschien onnodig om te even bij te vermelden, het gaat hier om abonnementen en niet om prepaid. Uiteraard blijft je prepaid tegoed staan tot deze leeg is. Mits je niet een dagbundel of maandbundel hebt genomen, want dan komen ook die weer op 0 uit!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Shadowjackflash,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je soms data mee wilt meenemen naar de volgende maand. Je data zal vervallen op het einde van de maand. Iedere 1e van de maand krijg je de nieuwe bundel.  Heb je aan het einde van de maand teveel data over? Dan kun je de data doneren via de My Vodafone app. Heb je structureel te veel of te weinig data, dan raad ik aan om te controleren waaraan de data verbruikt wordt en je abonnement aan te passen. 
Bij Prepaid is dit inderdaad een ander verhaal. Ik zie dat @Energieboy je hier al het een en ander over heeft uitgelegd. Bij Prepaid is het tegoed 6 maanden geldig (tenzij een dag- week- of maandbundel) en je tegoed natuurlijk niet op is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic