1
Vraag
2
Reageer en help mee
Stefan3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stuck order

Ik probeer bij VF een nummer van een Vodafone zakelijk abonnement naar een Vodafone particulier abonnement over te zetten, maar helaas heb ik voor de tweede keer te maken met een 'stuck order'.

Vodafone Zakelijk adviseerde mij om een nummer eerst naar een VF prepaid over te zetten voordat ik het naar Vodafone particulier kon verhuizen. Op de afgesproken datum ontving ik een bericht dat alles binnen een uur geregeld zou zijn en het nummer als eerste stap op mijn pre-paid zou komen, maar hier ging het mis. Blijkbaar was er, zoals mij verteld werd, een 'stuck order' in het Vodafone-systeem. Dit bleek moeilijk op te lossen. Na twee weken veelvuldig bellen met de Vodafone helpdesk, sprak ik eindelijk iemand die het probleem direct kon verhelpen. In de tussentijd had ik met meer dan tien medewerkers gesproken, waarvan de meesten beloofd hadden mij terug te bellen, wat nooit gebeurde.

Met de persoon die het probleem uiteindelijk binnen een kwartier oploste, heb ik de volgende stap gezet om het nummer naar een nieuw Red-abonnement over te zetten in vorm van een nieuwe bestelling met nieuwe sim. Na drie dagen zonder update van Vodafone besloot ik opnieuw te bellen. Tot mijn verbazing hoorde ik wederom dat er een 'stuck order' was. De verschillende helpdesk medewerkers verbonden me door met collega's, maar telkens  dezelfde antwoorden: dat ze me niet konden helpen, dat ze het proces opnieuw zouden starten, of dat ze het probleem zouden oplossen. Nu, een week later, is er nog steeds geen oplossing. Er is een klacht case voor me aangemaakt, maar ook op deze al dagen geen update of voortgang.

Heeft iemand suggesties voor een oplossing of een nummer van een afdeling binnen Vodafone die ik kan bellen om dit sneller opgelost te krijgen, of iemand naar wie ik kan escaleren want niemand lijkt ownership te nemen van dit probleem ?

1 Reactie 1
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 157Posts
  • 30Oplossingen
  • 44Likes

Goedemorgen @Stefan3 

Een erg vervelende situatie omschrijf je hier en ik kan me voorstellen dat je met de handen in het haar zit.

Feitelijk gezien is de Community een klant helpt klant forum, en met de situatie die je hier omschrijft, kunnen andere klanten je helaas niet helpen.

Mijn collega's hebben de juiste stappen al gezet voor een stuck order, door daar een case voor aan te maken. Het probleem is alleen dat de oorzaak complex ligt en niet snel is op te lossen. Vandaar ook de tijdelijke oplossing met een prepaid sim. Zodra wij reactie hebben van de stuck order team collega's informeren we je ook.

Tot die tijd is het helaas een kwestie van afwachten 😞

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic