1
Vraag
2
Reacties
DaLucsta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Start e-sim wissel?

Beste allemaal,

 

Hèhè, eindelijk gaat ie goed! Heb ook nog zitten hannesen met de VodafoneZiggo-app, maar die werkt nu.
Vorige week m'n nieuwe toestel in gebruik genomen.
Omdat m'n vorige toestel wél met twee fysiek simkaarten overweg kon en de nieuwe niet heb ik m'n backup-nummer (...6885) omgezet naar een e-sim (nieuwe toestel kan overweg met 1 fysiek en 1 e-sim).
Nu werkt alles (volgens mij zoals 't hoort) goed.
Echter, in de VodafoneZiggo-app staat nu, voor m'n hoofdnummer (...8065) een inactieve e-sim ingesteld, klaar om te activeren.
Ik vermoed dat ik bij de aanvraag van die e-sim van dat backup-nummer per ongeluk ook een e-sim heb aangevraagd voor dat hoofnummer, of staat zo'n (inactieve) e-sim standaard klaar in de app en moet ik het laten voor wat 't is? Alles werkt namelijk.

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

Luc

DaLucsta_0-1738644883080.jpeg

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 16Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @DaLucsta , fijn om te lezen dat het omzetten van je simkaart is gelukt naar je nieuwe toestel. Het klopt inderdaad dat je per ongeluk een tweede simkaart administratief had aangevraagd. Deze aanvraag zal ik voor je verwijderen zodat je huidige simkaart als enige actief blijft staan in je account. Binnen 24 uur is deze dubbele simkaart niet meer zichtbaar op je My Vodafone account. 

Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, maak dan gerust weer een nieuw topic aan.

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 16Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @DaLucsta , fijn om te lezen dat het omzetten van je simkaart is gelukt naar je nieuwe toestel. Het klopt inderdaad dat je per ongeluk een tweede simkaart administratief had aangevraagd. Deze aanvraag zal ik voor je verwijderen zodat je huidige simkaart als enige actief blijft staan in je account. Binnen 24 uur is deze dubbele simkaart niet meer zichtbaar op je My Vodafone account. 

Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, maak dan gerust weer een nieuw topic aan.

 

DaLucsta
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super!

Dankjewel voor je reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic