Beste allemaal,
Hèhè, eindelijk gaat ie goed! Heb ook nog zitten hannesen met de VodafoneZiggo-app, maar die werkt nu.
Vorige week m'n nieuwe toestel in gebruik genomen.
Omdat m'n vorige toestel wél met twee fysiek simkaarten overweg kon en de nieuwe niet heb ik m'n backup-nummer (...6885) omgezet naar een e-sim (nieuwe toestel kan overweg met 1 fysiek en 1 e-sim).
Nu werkt alles (volgens mij zoals 't hoort) goed.
Echter, in de VodafoneZiggo-app staat nu, voor m'n hoofdnummer (...8065) een inactieve e-sim ingesteld, klaar om te activeren.
Ik vermoed dat ik bij de aanvraag van die e-sim van dat backup-nummer per ongeluk ook een e-sim heb aangevraagd voor dat hoofnummer, of staat zo'n (inactieve) e-sim standaard klaar in de app en moet ik het laten voor wat 't is? Alles werkt namelijk.
Alvast bedankt.
Groet,
Luc
