1
Vraag
2
Reageer en help mee
dgsoesan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Site verlengen loopt vast

Goedemiddag. Ik probeer te verlengen nu de voordeelweken nog lopen. Maar het loopt telkens vast bij de winkelwagen. Hij blijft maar laden maar gaat niet verder. Al in meerdere browsers en apparaten geprobeerd. Zonder succes. Ik wil graag nog van de actie gebruike maken. Iemand een idee?

Bedankt 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12421Posts
  • 3588Oplossingen
  • 3252Likes

Hoi @dgsoesan 
Probeer de koekjes van je browser te wissen, misschien helpt dat. Anders zou mijn tip zijn om langs een Vodafone winkel te gaan. En anders wachten tot morgen, als de actie nog actief is, en bellen met de klantenservice. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

@dgsoesan telkens vastlopend op verlengen? Heel lastig en niet zo praktisch. Is het nog gelukt met de tip van @Energieboy door het verwijderen van de cookies? Dat is altijd handig om te weten wat de oplossing hierin was of dat je nog wat ondersteuning kan gebruiken. 

dgsoesan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag,

Enige oplossing was naar de vodafonewinkel gaan. 

Tenminste oplossing voor het verlengen met nieuw toestel. 

Cookies verwijderen had ik ook al geprobeerd. Nogmaals gedaan maar geen succes. Ook niet op andere devices. 

Ik vermoed zelf dat het komt door de diverse diensten/klantnummers die op mijn account gekoppeld staan. Heb geprobeerd een en ander los te koppelen en op een nieuw account verder te gaan voor dit verhaal. Maar dat liep weer vast bij het aanmelden. Na code uit sms invoeren bleef dat proces weer doordraaien/hangen. Ga het over tijd eens rustig allemaal onderzoeken

Bedankt voor de tips

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

Goed te horen dat het wel gelukt is! Dank voor je terugkoppeling. Zijn er accounts die je niet meer gebruikt/niet meer in gebruik zijn? Je kan deze laten verwijderen door via My Vodafone naar de Gegevens & Privacy pagina te gaan. Na aanmelding voor verwijderen worden inactieve klantnummers verwijderd na 30 dagen, dit valt onder de AVG regels. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic