1
Vraag
2
Reacties
mithat

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sim only omzetten naar abonnement met telefoon

Hallo moderators,

Wik graag mijn sim only abonnement omzetten naar abonnement met telefoon.

Mijn abonnement is ingegaan op juni 2022 en volgens de app eindigt die op 2024 juni🥴. 

Volgende keer toch beter mijn wensen uitleggen aan de medewerker, want wilde eerst beginnen met sim only omdat ik geen telefoon kon vinden dat ik leuk vond.

Die heb ik nu wel gevonden maar ik kan niet omzetten?

Mijn fout . Volgende keer beter contract doorlezen voor tekenen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mithat 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

 Ik heb goed nieuws voor je. Je kan gebruik maken van Vodafone Next. Speciaal voor mensen die o.a. zijn begonnen met een Sim Only abonnement en alsnog een toestel willen. 

Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel. 

Kijk voor meer informatie, over Vodafone Next, op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next 

Bel 1201 voor Vodafone klantenservice (gratis)

Kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT'. Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag 09.30 - 17.00 uur

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mithat 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

 Ik heb goed nieuws voor je. Je kan gebruik maken van Vodafone Next. Speciaal voor mensen die o.a. zijn begonnen met een Sim Only abonnement en alsnog een toestel willen. 

Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel. 

Kijk voor meer informatie, over Vodafone Next, op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next 

Bel 1201 voor Vodafone klantenservice (gratis)

Kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT'. Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag 09.30 - 17.00 uur

mithat
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kijk dat is goed nieuws. 

Waar ik ook heel tevreden over ben is de mogelijkheid dat ik in turkije van mijn bundel gebruik kan maken. Vooral nu zie je hoe handig dit is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic