1
Vraag
2
Reacties
D. Yener

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Scherm defect

Beste mevrouw, meneer,

 

Afgelopen vrijdag heb ik mijn verlengde abonnement bij Vodafone en mijn nieuwe telefoon (Samsung Galaxy S20) van jullie ontvangen. Nu zag ik dat onder het scherm een kleine luchtbel lijkt te zitten. Dat is natuurlijk erg balen. Kan ik een nieuw toestel van jullie ontvangen?

Ik hoor het graag, alvast bedankt. 

 

Vriendelijke groeten, 

 

Defne Yener

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @D. Yener 

Welkom op de Vodafone Community!
Ojee, dat is geen fijn begin met je nieuwe toestel.
Het is zeker mogelijk om je toestel om te ruilen. Als het goed is, heb je een formulier ontvangen bij het toestel. Op dit formulier staat vermeld hoe dit in zijn werk gaat.
Via hier lees je meer over het retourneren. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @D. Yener 

Welkom op de Vodafone Community!
Ojee, dat is geen fijn begin met je nieuwe toestel.
Het is zeker mogelijk om je toestel om te ruilen. Als het goed is, heb je een formulier ontvangen bij het toestel. Op dit formulier staat vermeld hoe dit in zijn werk gaat.
Via hier lees je meer over het retourneren. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @D. Yener ,

Voordat je het toestel retourneert, zou je even kunnen checken of het toevallig niet de screenprotector is? Samsung levert bij o.a. de Galaxy S20 serie een screenprotector mee (deze is al voor je aangebracht op het toestel).

Als dit niet het geval is, check dan even bovenstaande reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic