1
Vraag
2
Reacties
JPS

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SO Vodafone red-s 2 abonnement

De Vodafone Start en Red abonnement vernieuwd per 1 maart 2022.

Wat zijn de wijzigingen voor het SO Vodafone red-s 2 abonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @JPS,

 

Dit is inderdaad een oud abonnement, zo oud dat wij hem ook niet direct konden vinden 😅 De wijzigingen gelden voor het huidige portfolio. Voor jouw huidige SO-Red 2 abonnement verandert er dus niets.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JPS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wijzigingen kan je vinden op deze pagina, wat ook bovenaan elke community pagina staat 😉. Voor zakelijke abonnement vragen, ga naar de klantenservice van de zakelijke markt binnen Vodafone. Dit is een particuliere community, zakelijke vragen kan je bellen, of een chat starten met de zakelijke klantenservice.

JPS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Energieboy, bedankt voor het warme welkom.
Echter via die pagina ben ik erachter gekomen dat er wijzigingen zijn, maar daar staan niet de wijzigingen voor dit specifieke abonnement (of het is wel zeer cryptisch omgeschreven daar). Daarom mijn vraag, wat wijzigt er voor So Vodafone red-s 2?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik ga er vanuit dat SO, Sim Only zal zijn.
Vodafone is dan natuurlijk een Vodafone abonnement en Red-s, geen idee. Heb je al een lange tijd een abonnement bij Vodafone? Gek hoor, ken het ook niet. Maar er zijn gelukkig Vodafone medewerkers online, die komen elke dag wel een keer kijken of ze mensen kunnen verder helpen. Laten we daar dan nog even op wachten, wie weet hebben die wel een antwoord 😉😎

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @JPS. Hmm. Een red-s 2 abonnement komt bij ook niet meteen bekend voor. Is dat de naam van het abonnement dat op je factuur/in MyVodafone staat? 

Ik kijk graag even met je mee wat je precies hebt en wat er veranderd. Zou je me daarvoor je telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht willen sturen? Dan kijk ik het voor je na! 

JPS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Lycke ,
Ja op mijn factuur staat "SO Vodafone Red-2" als abonnement. Dit is ooit uit een omzetting gekomen van een nog ouder abonnement die met het omzetten van het billingsysteem ophield met bestaan. Ooit was dit een abbo met 135 belminuten en onbeperkte data (uit de start van het 3G tijdperk). ergens in 2011/2012 is dat omgezet naar deze So VOdafone Red-2.
Je hebt ondertussen ook een PM ontvangen met de details die je vroeg.
Alvast bedankt voor het nakijken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @JPS,

 

Dit is inderdaad een oud abonnement, zo oud dat wij hem ook niet direct konden vinden 😅 De wijzigingen gelden voor het huidige portfolio. Voor jouw huidige SO-Red 2 abonnement verandert er dus niets.

JPS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alexbedankt voor het uitzoeken.
Jammer dat er niets voor oude trouwe klanten gedaan wordt natuurlijk ondanks dat er in de mededeling staat dat het voor alle start en red abonnementen geldt (ook bestaande). Het "huidige portfolio" is natuurlijk ook voor interpretatie vatbaar. Ik versta daaronder dat het alle abonnementen zijn die jullie betalende klanten momenteel afnemen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je kan het natuurlijk ook anders bekijken @JPS 
Heb je al eens gekeken of het abonnement dat je hebt, nog wel voldoet aan je eisen en of er op dit moment niet goedkopere abonnementen zijn? In de loop der tijd zijn de abonnementen wel wat goedkoper geworden en krijg je meer dan vroeger. Misschien dat Alex je daar in kan helpen door te gaan vergelijken, kijken wat je echt nodig hebt en daar een aanbieding voor doen. Als je al zo lang klant bent heb je ook een keer kans dat Vodafone zegt met het abonnement te stoppen en je alsnog gedwongen over laat stappen, dan kan je maar beter voor zijn 😉 - heb zelf meegemaakt bij mijn oude provider, daar moest ik opeens naar een ander abonnement. 

JPS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboydat is inderdaad de reden waarom ik nog niet ben overgestapt. momenteel is er niets beter voor die prijs.

ik heb dit abonnement destijds gedwongen gekregen omdat ik op een 135 belminuten onbeperkt data-abonnement zat. Deze is onbeperkt bellen en 2GB data en met ziggo dan 4GB.  Meer voor minder geld of zelfs vergelijkbaar wordt momenteel niet aangeboden. hier heb ik recent nog een medewerker van de klantenservice voor gesproken. Ik hoef en verwacht ook niet gelijk een ophoging 10GB data maar een "extra" van 1GB om te laten zien dat er ook om bestaande klanten (zoals ook gesuggereerd) wordt gegeven zou al mooi zijn.
Als het al zo'n oud abonnement is zal de schade hiervan met het aantal huidige abonnees ook wel meevallen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Je hebt dus al een voordeliger/beter abonnement dan klanten met een nieuw portfolio abonnement hebben. Zo kan je het ook zien. Je kunt ervoor kiezen mee te doen in de huidige voordelen/ophogingen, maar het is voordeliger om het bij het oude te houden. Daar zit dan toch juist je voordeel als bestaande klant? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic