Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Ik stelde op de mobiele telefoon een buitenland limiet in en ontving een bericht dat de gratis extra's vervallen omdat er geen Ziggo abonnement meer zou zijn.
Verder niets gewijzigd.
Is het adminitratieve systeem misschien op hol geslagen? @Louis wellicht een idee of @Energieboy ?
Of maak ik me nu druk om niks.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Super, dankjewel! Ik heb gelijk even de gegevens erbij gepakt.Ik zie dat er op 08-07-2021 een aanpassing wordt gedaan in het abonnement bij het limiet. Hierdoor worden de extra's (korting en dubbele data) heel even verwijderd en opnieuw toegevoegd :). Dit zorgt ervoor dat de SMS verstuurd wordt. Normaal gesproken zou dit alleen mogen gebeuren bij het wijzigen naar een andere/nieuwere abonnementsvorm. Ik ga dit intern aankaarten. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!
Hoi @KBX458
Je maakt je zeker niet druk voor niets. Want wat ik hier uit kan halen is dat je gegevens niet meer hetzelfde zijn bij je Ziggo abonnement en Vodafone abonnement. Misschien zou je zelf eens kunnen kijken of alle adres gegevens nog wel correct zijn en of daar niet een afwijking in zit? Steven is er even niet en weet ook niet wanneer die weer bereikbaar is. Uiteraard volgt die de community wel en je hebt hem genoemd, dus kan zijn dat die wel snel een reactie geeft.
Anders zou je ook de beide klantenservice kunnen bellen om te vragen of de gegevens goed staan en of ze kunnen regelen dat het weer goed komt. Hoe dan ook, toch iets om even achteraan te gaan want dit is niet goed. Kan natuurlijk gewoon een technische storing zijn, dus kan je maar beter even zeker weten. Succes en ik hoop dat je er snel achter komt en dat ze het voor je oplossen.
Heb het inmiddels voorgelegd op de Ziggo community, zoals je wellicht hebt gezien.
Zal zo nodig morgen een telefoontje plegen met Vodafoon.
Hoi @KBX458, goed om te lezen dat je gelijk aan de bel trekt. Heb je toevallig een aanpassing gedaan bij je abonnement? Dan wordt de bundel automatsich verwijderd en weer toegevoegd. Ik controleer graag voor je of alles bij Vodafone en Ziggo correct staat. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer
Ik hoor graag van je! Ook als het al geregeld is 🙂
Gevraagde gegevens verzonden via PB
Super, dankjewel! Ik heb gelijk even de gegevens erbij gepakt.Ik zie dat er op 08-07-2021 een aanpassing wordt gedaan in het abonnement bij het limiet. Hierdoor worden de extra's (korting en dubbele data) heel even verwijderd en opnieuw toegevoegd :). Dit zorgt ervoor dat de SMS verstuurd wordt. Normaal gesproken zou dit alleen mogen gebeuren bij het wijzigen naar een andere/nieuwere abonnementsvorm. Ik ga dit intern aankaarten. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!
Dus uiteindelijk blijkt het toch een storm in een glas water.
Maar beter voorkomen, dan later genezen.
Mocht er alsnog zich een probleem voordoen, dan hoor je het.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...