1
Vraag
2
Reacties
KBX458

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

SMS geen combinatie voordelen Ziggo en Vodafone meer.

Ik stelde op de mobiele telefoon een buitenland limiet in en ontving een bericht dat de gratis extra's vervallen omdat er geen Ziggo abonnement meer zou zijn.

Verder niets gewijzigd.Schermopname (202).png

Is het adminitratieve systeem misschien op hol geslagen? @Louis wellicht een idee of @Energieboy ?

Of maak ik me nu druk om niks.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super, dankjewel! Ik heb gelijk even de gegevens erbij gepakt.Ik zie dat er op 08-07-2021 een aanpassing wordt gedaan in het abonnement bij het limiet. Hierdoor worden de extra's (korting en dubbele data) heel even verwijderd en opnieuw toegevoegd :).  Dit zorgt ervoor dat de SMS verstuurd wordt. Normaal gesproken zou dit alleen mogen gebeuren bij het wijzigen naar een andere/nieuwere abonnementsvorm. Ik ga dit intern aankaarten.  Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KBX458 
Je maakt je zeker niet druk voor niets. Want wat ik hier uit kan halen is dat je gegevens niet meer hetzelfde zijn bij je Ziggo abonnement en Vodafone abonnement. Misschien zou je zelf eens kunnen kijken of alle adres gegevens nog wel correct zijn en of daar niet een afwijking in zit? Steven is er even niet en weet ook niet wanneer die weer bereikbaar is. Uiteraard volgt die de community wel en je hebt hem genoemd, dus kan zijn dat die wel snel een reactie geeft. 

Anders zou je ook de beide klantenservice kunnen bellen om te vragen of de gegevens goed staan en of ze kunnen regelen dat het weer goed komt. Hoe dan ook, toch iets om even achteraan te gaan want dit is niet goed. Kan natuurlijk gewoon een technische storing zijn, dus kan je maar beter even zeker weten. Succes en ik hoop dat je er snel achter komt en dat ze het voor je oplossen. 

KBX458
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Heb het inmiddels voorgelegd op de Ziggo community, zoals je wellicht hebt gezien.

Zal zo nodig morgen een telefoontje plegen met Vodafoon.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @KBX458, goed om te lezen dat je gelijk aan de bel trekt. Heb je toevallig een aanpassing gedaan bij je abonnement? Dan wordt de bundel automatsich verwijderd en weer toegevoegd. Ik controleer graag voor je of alles bij Vodafone en Ziggo correct staat. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer
Ik hoor graag van je! Ook als het al geregeld is 🙂 

KBX458
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Gevraagde gegevens verzonden via PB

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super, dankjewel! Ik heb gelijk even de gegevens erbij gepakt.Ik zie dat er op 08-07-2021 een aanpassing wordt gedaan in het abonnement bij het limiet. Hierdoor worden de extra's (korting en dubbele data) heel even verwijderd en opnieuw toegevoegd :).  Dit zorgt ervoor dat de SMS verstuurd wordt. Normaal gesproken zou dit alleen mogen gebeuren bij het wijzigen naar een andere/nieuwere abonnementsvorm. Ik ga dit intern aankaarten.  Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 

KBX458
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dus uiteindelijk blijkt het toch een storm in een glas water. 

Maar beter voorkomen, dan later genezen.

Mocht er alsnog zich een probleem voordoen, dan hoor je het.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic