1
Vraag
2
Reacties
Eva1995

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rollen niet beschikbaar

Ik kan niet inloggen in de Vodafone-app. Mijn abonnement kan niet gekoppeld worden aan mijn account. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Eva1995
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

We helpen je hier met alle liefde bij! De foutmelding die je krijgt te zien geeft inderdaad aan dat je abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit gemakkelijk voor je oplossen. Om hiermee aan de slag te gaan heb ik ter verificatie wel aanvullende gegevens van je nodig. Wil je de volgende informatie in een privéberichtje naar mij toesturen?
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Dit kan via deze link. Je kunt mij dan als ontvanger selecteren 🙂
Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik voor je aan de slag kan gaan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Een goedemorgen @Eva1995 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar kan zeker met je mee gekeken worden door iemand van Vodafone. Als je nog even een momentje hebt dan komt er iemand helpen. Steven is werkzaam bij Vodafone en je kan @Louis  een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Eva1995
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

We helpen je hier met alle liefde bij! De foutmelding die je krijgt te zien geeft inderdaad aan dat je abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit gemakkelijk voor je oplossen. Om hiermee aan de slag te gaan heb ik ter verificatie wel aanvullende gegevens van je nodig. Wil je de volgende informatie in een privéberichtje naar mij toesturen?
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Dit kan via deze link. Je kunt mij dan als ontvanger selecteren 🙂
Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik voor je aan de slag kan gaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic