1
Vraag
2
Reageer en help mee
Resi23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening voldoen

Zoals ik al eerder verstuurd heb ik betaal volgende week de 21e april

 

Ik betaal dan maart en april 2021

Groeten

Mevr.Navarre   Verschuren 

**adres en mobiel nummer verwijderd door moderator wegens privacy -  let op: dit is een openbaar forum**

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Resi23 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is mooi dat je deze opmerking plaatst maar dit is geen Vodafone helpdesk maar een community waar klanten elkaar helpen met problemen. Net zoals het melden van je gegevens moet je hier nooit doen, dit is namelijk een open community en voor iedereen te lezen. Ik heb gevraagd aan Vodafone om je gegevens te verwijderen en gelijk even met je mee te kijken naar je vraag, of melding. Dan komt het vast allemaal wel goed.

Fijne dag nog!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Resi23
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het kan eens voorkomen dat je een factuur niet op een specifiek moment kunt betalen. Het is dan ook goed dat je even contact met ons hierover zoekt. Je geeft aan dat je dit bericht al eerder hebt verstuurd, maar ik zie verder hier nog geen concrete afspraak over staan in het systeem. 
 

Is je rekening te laat betaald, bijvoorbeeld omdat de automatische incasso is mislukt? Dan sturen we je eerst een sms met de mogelijkheid handmatig te betalen. Als je het openstaande bedrag op tijd betaalt, voorkom je dat je nummer wordt geblokkeerd. Voor de mislukte incasso brengen we € 2,26 incassokosten in rekening via een volgende rekening.

 

De kortste klap is om even te bellen met mijn collega's die hierover afspraken met jou kunnen maken. Je kan ze bereiken via 0800-0094
 

Het is ook mogelijk om online een betalingsregeling aan te vragen om het openstaande bedrag in termijnen te betalen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic