1
Vraag
2
Reacties
Dylan19

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red together

Hallo,

 

Ik heb een abonnement bij Vodafone.

Die verloopt pas in mei 2023.

Nu zou ik graag al een nieuwe telefoon willen met abbonement.

Ik heb nu een red together abbonement.

Kan ik daar een nieuw nummer van mijzelf aan toevoegen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Dylan19,
Welkom op de community van Vodafone. Ik leg je graag hierover meer uit! 

Je hebt 2 opties;
- Vodafone Next. Ik zie dat @Energieboy dit al aan je uitlegt. Dank hiervoor! Dit kun je regelen via 1201 (Optie Vodafone Next). 
- Een nieuw abonnement erbij nemen (let op, hierdoor maak je meer kosten). Dit kun je helaas niet zelf doen bij Red Together. Hiervoor mag je ons een bericht sturen via Facebook, Twitter of de chat. 
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Dylan19 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk om te lezen dat je nu al je abonnement wilt verlengen omdat je een nieuw toestel wil. Maar waarom zou je een nieuw toestel met een nieuw abonnement aanschaffen, met daar dan een nieuw nummer bij? Dan krijg je 2 abonnementen die je moet betalen, dat is toch niet handig? Je kan ook eens kijken of Vodafone Next iets voor je is. Met Vodafone Next bepaal je zelf wanneer je een nieuw telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij Vodafone Next al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Nou, die 4 maanden heb je al wel gehad dus kan je daar gebruik van maken.

Lees maar even deze pagina, misschien is het iets voor je?
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next 

Heb je nog vragen, of wil je gebruik maken van Vodafone Next, bel dan 1201 en kies in het keuzemenu voor de optie "betalingen" en vervolgens "Vodafone Next". 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Dylan19,
Welkom op de community van Vodafone. Ik leg je graag hierover meer uit! 

Je hebt 2 opties;
- Vodafone Next. Ik zie dat @Energieboy dit al aan je uitlegt. Dank hiervoor! Dit kun je regelen via 1201 (Optie Vodafone Next). 
- Een nieuw abonnement erbij nemen (let op, hierdoor maak je meer kosten). Dit kun je helaas niet zelf doen bij Red Together. Hiervoor mag je ons een bericht sturen via Facebook, Twitter of de chat. 
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic