Hoi @k100rs1000
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat mooi dat je je abonnement wil verlengen en een tweede abonnement naar Vodafone wil verhuizen. Je hebt minstens 1 Red Together en 1 Red Together Extra abonnement nodig onder hetzelfde klantnummer, dan kan je Red Together activeren.
Om te profiteren van de voordelen van Red Together is het nodig dat de Red Together abonnementen van je groep aan hetzelfde klantnummer zijn gekoppeld. je huidige Vodafone klantennummer zou ik hiervoor gebruiken en dan een nieuw Red Together Extra abonnement aanvragen, op het klantnummer van het Red Together hoofd abonnement. Dit kan je gelijk regelen wanneer je de nieuwe aanvraag doet en het nummer meeneemt. Hulp nodig? Bel dan de speciale Red Together team op 0800-020 09 76.
De openingstijden zijn:
- Ma t/m vrij: 08.00 - 20.00 uur
- Zaterdag: 08.00 - 18.00 uur
Voor meer informatie kan je ook kijken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together