k100rs1000
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together met nieuw toestel en red together extra ook met nieuw toestel

Ik wil een vodafone abbonnement verlengen naar red-together met een Samsung S20 FE en daarnaast een abbonnement van Hollands Nieuwe oversluiten naar Red-Together Extra met een Samsung S20 FE.

 

Hoe kunnen we dat regelen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @k100rs1000 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je je abonnement wil verlengen en een tweede abonnement naar Vodafone wil verhuizen.  Je hebt minstens 1 Red Together en 1 Red Together Extra abonnement nodig onder hetzelfde klantnummer, dan kan je Red Together activeren.

Om te profiteren van de voordelen van Red Together is het nodig dat de Red Together abonnementen van je groep aan hetzelfde klantnummer zijn gekoppeld. je huidige Vodafone klantennummer zou ik hiervoor gebruiken en dan een nieuw Red Together Extra abonnement aanvragen, op het klantnummer van het Red Together hoofd abonnement. Dit kan je gelijk regelen wanneer je de nieuwe aanvraag doet en het nummer meeneemt. Hulp nodig? Bel dan de speciale Red Together team op 0800-020 09 76.


De openingstijden zijn:

  • Ma t/m vrij: 08.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag: 08.00 - 18.00 uur

Voor meer informatie kan je ook kijken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @k100rs1000 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je je abonnement wil verlengen en een tweede abonnement naar Vodafone wil verhuizen.  Je hebt minstens 1 Red Together en 1 Red Together Extra abonnement nodig onder hetzelfde klantnummer, dan kan je Red Together activeren.

Om te profiteren van de voordelen van Red Together is het nodig dat de Red Together abonnementen van je groep aan hetzelfde klantnummer zijn gekoppeld. je huidige Vodafone klantennummer zou ik hiervoor gebruiken en dan een nieuw Red Together Extra abonnement aanvragen, op het klantnummer van het Red Together hoofd abonnement. Dit kan je gelijk regelen wanneer je de nieuwe aanvraag doet en het nummer meeneemt. Hulp nodig? Bel dan de speciale Red Together team op 0800-020 09 76.


De openingstijden zijn:

  • Ma t/m vrij: 08.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag: 08.00 - 18.00 uur

Voor meer informatie kan je ook kijken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together 

Bekijk in context

Uitgelicht topic