Hoi @b_verberne
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik kan je wel verder helpen met advies en dan zit ik aan het volgende te denken:
Zet het klantnummer contract van je partner om naar je eigen klantnummer en als dat is gedaan dan voeg je je partner toe aan je Red Together abonnement, die neemt dan een Red Together Extra abonnement. Zet de twee prepaid kaarten ook om naar een Red Together Extra abonnement met ook daar weer je eigen klantnummer (weet niet hoe oud ze zijn, ze moeten 18 jaar en ouder zijn en anders op je eigen naam zetten).
Je hebt dan een hoofdrekening, dat ben jij met je Red Together abonnement (jij krijgt ook de rekening en moet dan alles betalen). Je partner krijgt een Red Together Extra abonnement en je twee zoons krijgen ook een Red Together Extra abonnement en deze 3 abonnementen komen op je klantnummer te staan. Dat laatste is belangrijk om te doen, alles moet namelijk op het klantnummer van de hoofd gebruiker, jij dus!
Omdat je Ziggo hebt krijg je verdubbeling van data en dat wil zeggen dat je met 4 abonnementen 200GB kan gebruiken. Omdat je ook Ziggo hebt krijg je 12,50 euro VodafoneZiggo korting en dan komt je abonnement uit op 70,- euro in de maand. Even snel aangegeven, zo zit het in elkaar en zou je het kunnen doen. Om alles snel en vlotjes te laten verlopen kan je het best het Red Together Team bellen op het nummer 0800-2266789. Deze mensen kunnen je prima verder helpen en het voor je regelen. Voor meer informatie kan je kijken op de Red Together pagina van Vodafone. Nog even ter info, je deelt dus met 4 personen 200GB en kan je instellen hoeveel men mag gebruiken. In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot.
Heb je nog meer vragen, stel ze gerust. Wil je hulp met dit abonnement en/of het omzetten, bel dan met 0800-2266789.