1
Vraag
2
Reacties
Ping

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red together extra toevoegen

Hoi,

 

Ik @@Ping heb een red together groep aangemaakt, ik, de beheerder en mijn kind. Ik wil mijn man ( andere abonnement en klantnummer) toevoegen . Vorige zaterdag hebben we aangevraagd om zijn contract naar mijn klantnummer te overdragen . Naar 48 uur,  het is succes gedaan, onze drieën zij op een klantnummer  maar zijn nummer nog steeds in de oud abonnement.

Nu wil ik zijn nummer wijzigen naar red together extra via app.  Maar krijg ik iedere keer foutmeldingen “ iets stuk, probeer later nog een keer “.

 

klantenservice is te druk.

 

Weet iemand wat is er aan de hand?

 

Groetjes 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ping 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Goed dat je z’n klantnummer hebt gewijzigd naar je eigen klantnummer. Wat er aan de hand is, geen idee. Maar nu moet je nog overstappen van het oude abonnement naar een nieuwe. Het beste wat je kan doen is bellen met 0800-2266789. Deze mensen kunnen je helpen met het omzetten van zijn abonnement 👍😁

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ping 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Goed dat je z’n klantnummer hebt gewijzigd naar je eigen klantnummer. Wat er aan de hand is, geen idee. Maar nu moet je nog overstappen van het oude abonnement naar een nieuwe. Het beste wat je kan doen is bellen met 0800-2266789. Deze mensen kunnen je helpen met het omzetten van zijn abonnement 👍😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic