1
Vraag
2
Reageer en help mee
Opafreaky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together & Netgear M1 MiFi

Ik heb een Red Together abonnement voor twee mobiele telefoongebruikers. Daarover erg tevreden. 

nu heb ik een Netgear M1 Nighthawk MiFi Router aangeschaft.  Daarvoor heb ik dus een data SIM nodig. 

Nu zullen wij deze MiFi router hoofdzakelijk van April t/m oktober gebruiken. 

wat adviseren jullie? 

Met vriendelijke groet, 

 

jacques 

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Opafreaky
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Altijd goed om hierover informatie in te winnen! Bij het lezen van je bericht schieten mij direct twee opties binnen, namelijk een Sim Only met alleen data. Hierbij kun je ook kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Dat zou in jouw situatie handig zijn, aangezien je de MiFi router hoofdzakelijk van april t/m oktober wilt gebruiken. Kijk hier voor meer informatie over deze mogelijkheid. Wil je meer weten over onze mobiele internet bundels of meteen bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice en bel: 0800-0200055 (twee keer optie 1).

Een andere optie is Vodafone prepaid. Je kunt dan opwaarderen wanneer je de MiFi router wenst te gebruiken en kunt dan kiezen voor handige prepaidbundels zoals bijvoorbeeld een 2GB of 4GB maandbundel. 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Wat je ook zou kunnen doen, en dat is volgens mij het goedkoopst, is een extra Red Together Extra abonnement nemen. Kies dan voor de maandelijks opzegbare variant zodat je dat abonnement kan opzeggen wanneer je het niet meer nodig hebt.

 

Dat abonnement kost je 15 euro per maand als je ook Ziggo hebt, anders 17,50. Je moet er dan alleen rekening mee houden met een maand opzegtermijn. Dus als je per 1 november de sim niet meer nodig hebt, moet je het abonnement uiterlijk 30 september opzeggen.

 

Het simkaartje kan als het goed is gewoon in de mifi router, alleen zal je er van tevoren pincode vanaf moeten halen. Dat kan bijvoorbeeld door t simkaartje eerst in een toestel te doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic