1
Vraag
2
Reacties
Londemanmp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Red essential Special geen DATA verhoging ?

Goedemiddag,

 

krijgt de Red Essential Special abonnementen geen DATA verhoging ?

 

Dit is een oud ziggo mobiel nummer welke in het verleden is omgezet naar bovenstaand abonnement.

 

 

Graag reactie,  Marcel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Londemanmp 
Ik lees op de pagina, waar alles staat omschreven, het volgende: Red en Red Essential abonnementen die vanaf maart 2019 zijn aangesloten én een mobile only bundel van maximaal 12.5GB hebben worden automatisch verhoogd naar 15GB.

Het kan zijn dat je abonnement van daarvoor is, dan denk ik dat er niets zal veranderen. Mocht je een heel oud abonnement hebben dan is het misschien ook eens goed om te kijken of je nu niet goedkoper uit bent met een huidig abonnement. Neem contact op met de klantenservice van Vodafone en die mensen kunnen met je mee kijken wat het beste is om te doen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Londemanmp 
Ik lees op de pagina, waar alles staat omschreven, het volgende: Red en Red Essential abonnementen die vanaf maart 2019 zijn aangesloten én een mobile only bundel van maximaal 12.5GB hebben worden automatisch verhoogd naar 15GB.

Het kan zijn dat je abonnement van daarvoor is, dan denk ik dat er niets zal veranderen. Mocht je een heel oud abonnement hebben dan is het misschien ook eens goed om te kijken of je nu niet goedkoper uit bent met een huidig abonnement. Neem contact op met de klantenservice van Vodafone en die mensen kunnen met je mee kijken wat het beste is om te doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic