1
Vraag
2
Reacties
Sven2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Unlimited - gebruik van hotspot onbeperkt?

Als ik een red unlimited abonnement neem kan ik dan mijn hotspot ook onbeperkt gebruiken of is er een limiet per maand aan mb’s die ik kan gebruiken 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sven2, goedemorgen en welkom hier!

Altijd goed om dit vooraf even te dubbelchecken! Bij een Unlimited abonnement krijg je elke dag 10GB data. Ben je door deze data heen, dan activeren we automatisch nog 2GB. Wil je nog meer internetten? In My Vodafone kun je gratis en onbeperkt steeds 2GB extra activeren. Zo proberen we oneerlijk gebruik te voorkomen, wordt het netwerk niet onnodig belast en heb jij altijd snel internet.

Een Red Unlimited abonnement heeft een onbeperkte databundel in Nederland. Meer hierover lees je in onze Fair Use Policy. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sven2, goedemorgen en welkom hier!

Altijd goed om dit vooraf even te dubbelchecken! Bij een Unlimited abonnement krijg je elke dag 10GB data. Ben je door deze data heen, dan activeren we automatisch nog 2GB. Wil je nog meer internetten? In My Vodafone kun je gratis en onbeperkt steeds 2GB extra activeren. Zo proberen we oneerlijk gebruik te voorkomen, wordt het netwerk niet onnodig belast en heb jij altijd snel internet.

Een Red Unlimited abonnement heeft een onbeperkte databundel in Nederland. Meer hierover lees je in onze Fair Use Policy. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic