1
Vraag
2
Reacties
rjbrasser-1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Unlimited: elke keer 1GB toevoegen

Waarom moet je elke keer 1GB toevoegen als je oneindig data heb , waarom moet je als je er door heen ben elke keer naar de app om hem weer toe te voegen , ik neem juist voor mij werk de bundel unlimited data en dan moet je elke keer de data toevoegen,  het is nog geen 14 dagen voorbij, als dit echt niet anders kan dan zeg ik het op.

Het is gewoon misleidend om iets unlimited te noemen als je elke keer die gb per dag wil toevoegen oneindig data gebruik binnen NL maar wel elke keer je data moeten aanpassen kom op dat is toch raar kan het niet anders ???

Het werkt vaak ook niet dan gooit hij hem weer dicht en voegd hij geen data toe grrrrrrr

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Update Vodafone: vanaf 1 oktober 2021 zijn de bundels van Red Unlimited verhoogd. Bekijk meer informatie in dit topic.

 

Hoi @rjbrasser-1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is heel vervelend maar er is geen andere weg om dit te doen. Het Unlimited abonnement heeft de eerst 5GB +. 1GB aanvulling automatisch en daarna moet je elke keer weer aanvullen met 1GB. Bij alle providers is dit zo en bij de een gaat het makkelijker dan bij de ander. Er is geen andere manier om op dit moment je 1GB elke keer aan te vullen. Dit systeem is zo gemaakt omdat Vodafone ook ivm Fair Use Policy, denk ik. Net zoals bij de andere mobiele providers. 
Hoe dan ook, als jij zegt nog binnen je 14 dagen bedenktijd te zitten, zorg dan dat je opzegt of een ander abonnement neemt. Want voorlopig blijf je tegen dit probleem aanlopen. Een andere optie is natuurlijk je abonnement omzetten naar een ander abonnement.  

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Update Vodafone: vanaf 1 oktober 2021 zijn de bundels van Red Unlimited verhoogd. Bekijk meer informatie in dit topic.

 

Hoi @rjbrasser-1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is heel vervelend maar er is geen andere weg om dit te doen. Het Unlimited abonnement heeft de eerst 5GB +. 1GB aanvulling automatisch en daarna moet je elke keer weer aanvullen met 1GB. Bij alle providers is dit zo en bij de een gaat het makkelijker dan bij de ander. Er is geen andere manier om op dit moment je 1GB elke keer aan te vullen. Dit systeem is zo gemaakt omdat Vodafone ook ivm Fair Use Policy, denk ik. Net zoals bij de andere mobiele providers. 
Hoe dan ook, als jij zegt nog binnen je 14 dagen bedenktijd te zitten, zorg dan dat je opzegt of een ander abonnement neemt. Want voorlopig blijf je tegen dit probleem aanlopen. Een andere optie is natuurlijk je abonnement omzetten naar een ander abonnement.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic