1
Vraag
2
Reacties
DavidG

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Together - order loopt niet door

Afgelopen weken heb ik inmiddels 6 keer gebeld met Vodafone met het verzoek om het abonnement van mijn vriendin over te zetten naar Red Together. Telkens wordt me verteld dat het geregeld is, en telkens gebeurd er niks. Er wordt gezegd dat er een order open staat, maar ze kunnen niet zien wat precies. Mijn bestelling kan niet verwerkt worden zolang dat open staan, maar het kan ook niet gecancelled worden. Vandaag spande echter de kroon, eerst mijn hele verhaal doen en dan worden doorverbonden met iemand die het verhaal niet mee kreeg. Om vervolgens van die persoon te horen te krijgen dat hij me niet mag helpen en weer gaat terug doorverbinden met iemand van de klantenservice. Het niveau van jullie medewerkers is echt beneden alle peil. Ik heb mensen aan de telefoon gehad die buiten adem waren, duidelijk bezig met andere dingen, totaal ongeïnteresseerd en ongemotiveerd om iets aan mijn probleem te doen. Dit is mijn laatste poging, jullie lossen dit op of ik zeg alles op. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt en zie dat beide nummers op 1 klantnummer staan. Dit betekent dat de contracoverdracht goed gegaan is @DavidG

Op het nummer wt eindigt op 9 staat sinds 25-4 het Red Together abonnement op. 
Op het andere nummer staat nu nog een Start M abonnement. Daarnaast staat er nog een order in van 12-5 met het verzoek om dit nummer om te zetten naar een Red Together Extra abonnement op 26-05. Dit is de reden waarom de order nog niet doorgelopen is of verwijderd is.
 

Ik heb de orderr terug gedraaid voor je en opnieuw doorgevoerd. Het nummer is dan zojuist ook omgezet naar een Red Together Extra abonnement.
De komende factuur zal lopen van het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. Daarna zal de factuur weer over 1 maand gaan zoals je gewend was.

Ik heb gelijk ook je nummers gekoppeld via My Vodafone. Hierdoor kunnen jullie gebruik maken van de datapot. Als het goed is, heb je hierover ook een aantal SMS'jes ontvangen. 
 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @DavidG,

Welkom op de comunity van Vodafone. Als ik je verhaal zo lees kan ik de frustratie heel goed begrijpen. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. Als het goed is zijn er dus 2 dingen aan de hand. 
Als eerste staat er op jouw nummer een order open wat (verwerkt of verwijderd moet worden) zodat je bestelling kan doorlopen.
En als 2e moet het nummer van mevrouw overgezet worden naar jouw klantnummer. Dit zou al gedaan moeten zijn maar is nog steeds niet gebeurd.

Ik kijk graag met je mee hiervoor.  Kun je mij via hier een privebericht sturen met de volgende informatie:
-Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Jouw mobiele nummer
- Mobiele nummer van mevrouw
- Documenten en casenummers van de aanvraag om het abonnement over te zetten 
 

DavidG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe stuur ik een prive bericht hier? 

DavidG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

***** 
*****
**** 
Abonnementen zijn al samengevoegd, wachten enkel nog op het omzetten naar Red Together 
Je collega zei vorige week al de openstaande order te hebben verwijderd, maar dat zal dan wel niet gedaan zijn 
 



 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je bericht verwijderd omdat de gegevens openbaar staan. Via de link in mijn bericht kon je ze prive sturen @DavidG
Ik ga de systemen erbij pakken en checken hoe de sistuatie is. Ik zal je zo een update geven. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt en zie dat beide nummers op 1 klantnummer staan. Dit betekent dat de contracoverdracht goed gegaan is @DavidG

Op het nummer wt eindigt op 9 staat sinds 25-4 het Red Together abonnement op. 
Op het andere nummer staat nu nog een Start M abonnement. Daarnaast staat er nog een order in van 12-5 met het verzoek om dit nummer om te zetten naar een Red Together Extra abonnement op 26-05. Dit is de reden waarom de order nog niet doorgelopen is of verwijderd is.
 

Ik heb de orderr terug gedraaid voor je en opnieuw doorgevoerd. Het nummer is dan zojuist ook omgezet naar een Red Together Extra abonnement.
De komende factuur zal lopen van het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. Daarna zal de factuur weer over 1 maand gaan zoals je gewend was.

Ik heb gelijk ook je nummers gekoppeld via My Vodafone. Hierdoor kunnen jullie gebruik maken van de datapot. Als het goed is, heb je hierover ook een aantal SMS'jes ontvangen. 
 

DavidG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden!

DavidG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zeker, dit werkt 100x beter 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic