Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt en zie dat beide nummers op 1 klantnummer staan. Dit betekent dat de contracoverdracht goed gegaan is @DavidG
Op het nummer wt eindigt op 9 staat sinds 25-4 het Red Together abonnement op.
Op het andere nummer staat nu nog een Start M abonnement. Daarnaast staat er nog een order in van 12-5 met het verzoek om dit nummer om te zetten naar een Red Together Extra abonnement op 26-05. Dit is de reden waarom de order nog niet doorgelopen is of verwijderd is.
Ik heb de orderr terug gedraaid voor je en opnieuw doorgevoerd. Het nummer is dan zojuist ook omgezet naar een Red Together Extra abonnement.
De komende factuur zal lopen van het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. Daarna zal de factuur weer over 1 maand gaan zoals je gewend was.
Ik heb gelijk ook je nummers gekoppeld via My Vodafone. Hierdoor kunnen jullie gebruik maken van de datapot. Als het goed is, heb je hierover ook een aantal SMS'jes ontvangen.