Martijn-5789

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together niet mogelijk met lening

Ik probeer al een hele tijd om Red Together binnen ons gezin op te zetten, maar tot nu toe iedere keer weer zonder succes. Wat een ongelooflijk omslachtige procedure is dit zeg. Vodafone doet echt haar best om je er geen gebruik van te laten maken.

 

Nu lukt het weer niet omdat ik onlangs een verlenging heb gedaan van een abonnement met een nieuw toestel en bijbehorende toestellening. Ja, dan kun je dit abonnement natuurlijk niet meer in Red Together opnemen, want er is een lening. Tijdens het hele afsluitproces en tijdens het nalezen van alle informatie over Red Together is dit nergens naar voren gekomen. Echt, wat een baggerproduct.

 

Hiervoor bij KPN gezeten en daar hoefde dit allemaal niet en kon je mb'tjes van het ene account naar het andere sturen, mits ze waren geregistreerd op hetzelfde adres. Veel simpeler en werkte als een trein. Nu maar weer 2 jaar Vodafone uitzitten en dan terug naar KPN.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3019Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Martijn-5789, welkom hier!

Het spijt mij te lezen dat het zoveel voeten in de aarde heeft om een Red Together abonnement en groep op te zetten. Ik kan mij wel voorstellen dat het voelt alsof je de moed wordt ontnomen om hier gebruik van te maken. Ik zie inderdaad dat je jouw huidige abonnement reeds hebt verlengd met een toestellening. Voor de zekerheid heb ik je vraag ook even intern uitgezet om te vragen wat hier nu de mogelijkheden in zijn. Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Een contractsoverdracht aanvragen ten behoeve van het afsluiten van Red Together (Extra) is niet mogelijk, mits de toestellening in één keer afgekocht wordt. Sorry. Ik had je graag ander nieuws gebracht. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Martijn-5789 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik vraag me eigenlijk af of je wel de juiste mensen hebt gesproken binnen Vodafone. De juiste afdeling, mensen die het meest weten over Red Together, kan je bereiken door te bellen naar 0800-2266789. Nu weet ik niet of je van een normaal abonnement ook over kan naar een Red Together EXTRA abonnement als je net een verlenging hebt gedaan met een toestellening. Je toestellening staat los van je abonnement, dat is juist gedaan voor mensen die van abonnement willen wisselen. Daarom begrijp ik het probleem niet zo, als ik eerlijk ben. Ik werk niet bij Vodafone en zie zo ie zo het probleem niet bij Vodafone maar weet ook niet hoe je contract loopt. Daarin kunnen dingen zijn opgenomen die het anders doen bekijken :). Maar ik zou bovenstaande nummer eens bellen en kijken wat ze kunnen doen. 

Ik roep nog wel @Cecilia, ze is werkzaam bij Vodafone, maar ik denk dat ze je niet kan helpen met deze aansluiting. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3019Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Martijn-5789, welkom hier!

Het spijt mij te lezen dat het zoveel voeten in de aarde heeft om een Red Together abonnement en groep op te zetten. Ik kan mij wel voorstellen dat het voelt alsof je de moed wordt ontnomen om hier gebruik van te maken. Ik zie inderdaad dat je jouw huidige abonnement reeds hebt verlengd met een toestellening. Voor de zekerheid heb ik je vraag ook even intern uitgezet om te vragen wat hier nu de mogelijkheden in zijn. Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Een contractsoverdracht aanvragen ten behoeve van het afsluiten van Red Together (Extra) is niet mogelijk, mits de toestellening in één keer afgekocht wordt. Sorry. Ik had je graag ander nieuws gebracht. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Eigenlijk wel gek, maar ook wel weer begrijpelijk dat dit niet kan. Je bent en blijft klant bij Vodafone en ik heb altijd begrepen dat een contract en toestellening los van elkaar stonden. Maar in dit geval is het net even iets anders en dat is natuurlijk heel vervelend. Zorg dan, als je echt wilt overstappen naar een andere provider, dat je daar gelijk het juiste abonnement neemt 😉. Gelukkig duurt het nog 2 jaar, misschien heb je het Vodafone dan al vergeven 😎🙃.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic