1
Vraag
2
Reacties
Pub Friendly

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Red Together binnen een zakelijk abonnement

Als beheerder van een zakelijk contract heb ik voor mijn medewerkers (en mijzelf) momenteel 3 lopende Vodafone-abonnementen onder één klantnummer (en dit klantnummer is ook gekoppeld aan een Ziggo-abonnement).
Binnenkort zal ik voor een 4de medewerker een 4de abonnement af gaan sluiten.
Nu is mijn vraag: kan ik voor deze 4 abonnementen onder één zakelijk klantnummer ook een Red Together abonnement afsluiten? Daarmee zouden wij namelijk meer data onderling kunnen uitwisselen in onze gezamenlijke databundel.
Behoort dit tot de mogelijkheden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pub Friendly
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hierbij nog even een update. Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice zakelijk van Vodafone. Red Together is een abonnement wat uitsluitend bedoeld is voor particulieren. Voor zakelijke klanten is dit niet mogelijk en uiteindelijk ook niet aan te bevelen. Op de eerste plaats natuurlijk in verband met de belasting (aftrek van BTW), op de tweede plaats zit er bij de zakelijke abonnementen ook een Office 365 licentie per telefoon en dat is voor ons bedrijf ook een mooi voordeel. En tot slot is het mogelijk om de beschikbare databundels van de verschillende zakelijke abonnementen bij elkaar te nemen en te verdelen onder de gebruikers (hetgeen vergelijkbaar is met Red Together, alleen natuurlijk wel minder data).
Het vierde abonnement is nu zakelijk afgesloten en toegevoegd aan onze zakelijke account. Prima uitleg gekregen van de klantenservice zakelijk!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Pub Friendly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik wist niet dat ze voor zakelijk ook Red Together gebruikte bij Vodafone. Volgens mij heb je daar namelijk alleen Red Pro Connect abonnementen. Maar het kan zijn dat je zelf een abonnement hebt genomen onder privé en dit met een zakelijke naam hebt opgegeven?! Je kan voor die 4e natuurlijk gewoon een nieuw Red Together EXTRA afsluiten en die kan mee liften op die 160GB. Daarvoor kan je gewoon even langs een Vodafone winkel lopen, als eigenaar van het hoofd Red Together abonnement, en aanvragen. Geen probleem!

Als je toch iets zakelijks hebt, neem dan contact op via de website: https://www.vodafone.nl/zakelijk/
Daar zitten mensen die je verder kunnen helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Pub Friendly
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Beste Energieboy,
Ik wist/weet ook niet of Vodafone voor zakelijke klanten Red Together gebruikt(e); dat is namelijk precies mijn vraag..
Als zakelljke klant heb ik op één account een Red Pro Select abonnement en twee Red Pro Connect-abonnementen, en daar komt binnenkort een derde Red Pro Connect abonnement bij. Mijn vraag is met je antwoord niet beantwoord, maar ik zal inderdaad maar eens met de zakelijke klantenservice contact opnemen. Die gaan mij vast verder helpen.
Bedankt voor je reactie!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je een eenmanszaak hebt is het niet zo'n probleem en zal de belastingdienst dit wel accepteren. Maar als je een groter bedrijf hebt en je wilt je mobiele rekening aftrekken van je BTW, dan krijg je toch wat meer problemen. Daarom is dan een zakelijk abonnement beter. Tenminste, dat is mij ooit eens laten weten door een belastinginspecteur.

Misschien zou je eens aan je administratie kunnen vragen of het mogelijk is op privé naam en dan meerdere eraan te hangen. Of Vodafone Red Together ook zakelijk afgeeft, dat zou je dus echt even bij Vodafone moeten vragen.

Maar ben wel benieuwd, zou je dit hier willen terug koppelen.
Bedankt en succes!
Pub Friendly
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy,
Bedankt voor je reactie en het meedenken.
Ik ga met Vodafone Zakelijk contact openemen en ik zal hier laten weten welke mogelijkheden er zijn.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen al een update voor ons Pub Friendly ? 🙂
Pub Friendly
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hierbij nog even een update. Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice zakelijk van Vodafone. Red Together is een abonnement wat uitsluitend bedoeld is voor particulieren. Voor zakelijke klanten is dit niet mogelijk en uiteindelijk ook niet aan te bevelen. Op de eerste plaats natuurlijk in verband met de belasting (aftrek van BTW), op de tweede plaats zit er bij de zakelijke abonnementen ook een Office 365 licentie per telefoon en dat is voor ons bedrijf ook een mooi voordeel. En tot slot is het mogelijk om de beschikbare databundels van de verschillende zakelijke abonnementen bij elkaar te nemen en te verdelen onder de gebruikers (hetgeen vergelijkbaar is met Red Together, alleen natuurlijk wel minder data).
Het vierde abonnement is nu zakelijk afgesloten en toegevoegd aan onze zakelijke account. Prima uitleg gekregen van de klantenservice zakelijk!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Kijk, dat is ook wel eens leuk om te horen 🙂 Pub Friendly
Zakelijk is inderdaad een sport op zich.
Mag ik het topic nu sluiten?
Pub Friendly
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Wat mij betreft is mijn vraag nu beantwoord en mag het topic gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic