Vizjee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together Extra gaat eerder in dan red together

Hallo,

Ik heb voor mijzelf en mijn vriendin red together aangevraagd. Wij hebben beiden al een abbo bij Vodafone lopen. Die van mij kon ik net verlengen, het contract van mijn vriendin was al verlopen, zij kon al langer verlengen.

Nu heb ik red together op mijn nummer genomen en extra op haar nummer, alleen zie ik in de app dat zij 0GB heeft en ik nog op mijn oude abbo zit tot 1-10-2023 aangezien dan de verlenging pas ingaat. 

Betekent dit dat zij moet wachten op data in de bundel tot mijn abbo ingaat? Ik word er namelijk uit de contracten niet veel wijzer uit. Ik had dan namelijk liever het hoofdcontract op haar nummer gezet.

 

Hoop dat jullie duidelijkheid kunnen bieden nu klantenservice dicht is 🙂 Ik wil namelijk niet dat zij nu veel kosten maakt buiten haar bundel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Je kan als het goed is via de sales afdeling haar nummer om laten zetten naar de hoofd red together, dan je eigen bestelling annuleren en een nieuwe bestelling voor een red together extra plaatsen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Je kan als het goed is via de sales afdeling haar nummer om laten zetten naar de hoofd red together, dan je eigen bestelling annuleren en een nieuwe bestelling voor een red together extra plaatsen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic