1
Vraag
2
Reacties
Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Rare melding bij upgrade vodafone red met 15gb data naar red Unlimited

Gisteravond mijn abonnement geupgrade van red met 15gb per maand (dubbel ivm ziggo) zodat ik ook op vakantie in Nederland waar ik geen wifi heb zorgeloos kan internetten. 

Vanmorgen kreeg ik het volgende sms bericht:

“Omdat je Vodafone en Ziggo combineerde kreeg je gratis extra's, zoals dubbele data en/of korting per maand. Deze gratis extra's vervallen, nu er geen Ziggo abonnement met Internet meer op je adres geregistreerd staat. Meer weten? Kijk op www.vodafone.nl/gratis-extras”

 

dit terwijl ik wel nog gewoon een abonnement met internet en tv bij ziggo heb, mijn vodafone account staat daarnaast op hetzelfde adres geregistreerd als mijn ziggo account.

 

mvg,

 

mike

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mike96e 
Dat je dit bericht ontvangt is heel normaal. Je hebt namelijk je contract aangepast en dan verbreekt Vodafone eerst de extra's die je had met je oude abonnement, vandaar ook de informatie die je hebt gekregen dat je geen extra's meer krijgt. En als je nieuwe contract is bekeken, goedgekeurd, dan krijg je weer een sms met informatie dat je wel weer recht hebt op deze extra's. Het is even een kwestie van geduld en dan komt het wel weer goed.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mike96e 
Dat je dit bericht ontvangt is heel normaal. Je hebt namelijk je contract aangepast en dan verbreekt Vodafone eerst de extra's die je had met je oude abonnement, vandaar ook de informatie die je hebt gekregen dat je geen extra's meer krijgt. En als je nieuwe contract is bekeken, goedgekeurd, dan krijg je weer een sms met informatie dat je wel weer recht hebt op deze extra's. Het is even een kwestie van geduld en dan komt het wel weer goed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic