Hallo,
Ik zou gisteren een nummer migratie hebben gekregen om van Hollands Nieuwe ( Huawei) naar Vodafone ( OnePLus 8 Pro) te gaan.
Hele dag gewacht totdat ik een bericht zou krijgen dat ik gebruik kon maken van het Vodafone netwerk en mijn nieuwe telefoon kan instellen.
Later op de avond via de chatbot / medewerker (Loek) navraag gedaan naar de status, dit was nog niet zichtbaar.
Ook vanochtend weer geprobeerd om verbinding te maken, SIM kaart erin, Oneplus aanzetten en nog steeds geen verbinding.
Ik ben ook al afgemeld bij netwerk van Hollands NIeuwe.
Graag onderzoeken wat het probleem is dat ik geen verbinding kan maken met jullie netwerk.
Paul
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel voor de gegevens. Kun je voor mij eens de simkaart in het toestel stoppen en opnieuw opstarten? Je nummer was namelijk al bij ons maar je simkaart was nog niet actief. Deze heb ik voor je geactiveerd. Ik hoor graag van je of je het netwerk in beeld krijgt @debooyp
Goedemorgen @debooyp,
Welkom bij Vodafone en op de Community van Vodafone. Ik kijk graag met je mee naar nummerbehoud en het activeren van je nummer.
Ik ga je zo een privebericht sturen in verband met je gegevens, zodat ik de systemen erbij kan pakken.
Hoi Steven,
Goede morgen
Dankjewel voor de gegevens. Kun je voor mij eens de simkaart in het toestel stoppen en opnieuw opstarten? Je nummer was namelijk al bij ons maar je simkaart was nog niet actief. Deze heb ik voor je geactiveerd. Ik hoor graag van je of je het netwerk in beeld krijgt @debooyp
Hoi Steven,
Ga ik doen.
En het werkt nu wel weer, kreeg al meteen SMS berichten binnen.
Ook het picto signaal sterkte is goed.
Dank je wel.
Kan ik dan nu wel een My Vodafone account ook aanmaken?
Paul
Dank je wel.
Gelukkig! Je kunt een account aanmaken via www.vodafone.nl/my
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Oke prima.
Dank je wel voor je hulp.
Heel graag gedaan!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.