1
Vraag
2
Reacties
Dean1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prijsverschil in activeren van bundel

Hallo, 

Ik probeer voor het eerst een maand bundel te activeren van 2 GB. Op de website staat dat de prijs voor deze bundel 9 euro is maar in de app heeft hij 15 euro aan. Als ik hem dan probeer te activeren krijg ik een SMS dat is de bundel nu niet man aanzetten. Klopt de prijs van 9 euro of moet ik hem activeren voor 15 euro?

Ook heb ik mijn vodafone gekoppeld met mijn ziggo, kan het ook kloppen dat daar een prijsverschil in kan zitten? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Dean1

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb gelijk even een kijkje achter de schermen genomen en heb ook direct de reden gevonden waarom jij een andere prijs bij de bundel ziet staan. Op dit moment heb je nog een prepaid abonnement met de oude voorwaarden. Als je wilt kan ik je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan ik dit voor je aanpassen en kun je dan ook gebruik maken van onze nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen. De 2GB maandbundel voor € 9,- kan ik dan ook voor je activeren. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dean1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De koppeling van Vodafone met Ziggo heeft geen gevolgen met korting. Er even vanuitgaande dat je een prepaid kaart hebt, is er geen extra combi korting op je abonnement of iets. Ik heb de prijs op de site ook gezien en daarop staat 9,- euro per 2GB, dus daar mag je ook vanuit gaan. Waarom je niet hebt kunnen activeren, geen idee. 

Er zijn mensen van Vodafone om dit voor je te bekijken en die kunnen helpen. Heb nog even geduld en dan helpen ze je verder op weg. Wil je daarop niet wachten, neem dan contact op met de klantenservice. Maar laat dat dan hier wel weten en wat daar uit gekomen is (welke oplossing). 


Dit is het plaatje van de site:

54700E5D-3F35-43D0-9654-7B061384C1A0.jpeg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Dean1
Een warm welkom hier op de Vodafone Community 

Wat frappant dat je het niet voor elkaar krijgt om deze prepaid bundel te activeren. De prijs van de 2GB maandbundel is € 9,-. Kun je eens kijken of het lukt om de bundel te activeren aan de hand van de QR code op deze pagina? Lukt het niet? Stuur mij dan even een privéberichtje met daarin de volgende informatie: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Aan de hand daarvan kan ik je gegevens erbij pakken en kan ik de bundel altijd voor je activeren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Dean1

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb gelijk even een kijkje achter de schermen genomen en heb ook direct de reden gevonden waarom jij een andere prijs bij de bundel ziet staan. Op dit moment heb je nog een prepaid abonnement met de oude voorwaarden. Als je wilt kan ik je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan ik dit voor je aanpassen en kun je dan ook gebruik maken van onze nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen. De 2GB maandbundel voor € 9,- kan ik dan ook voor je activeren. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat goed dat je deze info hier deelt. Daar kan ik dus ook op letten een volgende keer. Mensen kunnen dus nog oude voorwaarden hebben, goed om te weten. Bedankt voor de info @Cecilia 👍😁

Dean1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het antwoord! Ik heb de voorwaarden doorgelezen en ga hier mee akkoord

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Super @Dean1. Ik heb bij deze je oude prepaid tarief aangepast naar de nieuwe tarieven en de 2GB maandbundel toegevoegd 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic