1
Vraag
2
Reacties
SannieDay

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaidbundel YOU Datastart

Beste Vodafone community,

 

Sinds gisteren heb ik een Vodafone prepaid simkaart. Deze heb ik vandaag opgewaardeerd. Omdat ik me eerst geregistreerd had, kreeg ik na de eerste keer opwaarderen €5 tegoed cadeau. Erg leuk, bedankt hiervoor!

Echter zag ik even later dat er in MyVodafone onder het kopje 'Actieve bundels' een actieve bundel genaamd 'YOU Datastart' stond. Hierbij staat dat er 10 MB bij hoort en dat deze databundel actief is. Ook staat er dat deze bundel geldig is tot 14 december 2023. Zie bijlage voor screenshot.

Nu heb ik echter nooit een bundel geactiveerd en kan ik ook nergens op internet informatie vinden over deze bundel. Kan iemand mij uitleggen wat deze bundel precies inhoudt? Heb ik misschien 10 MB gratis gekregen of iets dergelijks?

 

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2863Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @SannieDay, welkom hier!

Wat leuk dat je nu ook een Vodafone gebruiker bent! Wat betreft jouw vraag over de ''You DataStart bundel''. Dit is een (gratis) bundel die je automatisch ontvangt bij het aansluiten, zodat je zonder kosten te maken een datasessie kunt opzetten of naar My Vodafone kunt gaan. De simkaart is dan actief. De bundel is vervolgens snel op en verdwijnt dan weer. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2863Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @SannieDay, welkom hier!

Wat leuk dat je nu ook een Vodafone gebruiker bent! Wat betreft jouw vraag over de ''You DataStart bundel''. Dit is een (gratis) bundel die je automatisch ontvangt bij het aansluiten, zodat je zonder kosten te maken een datasessie kunt opzetten of naar My Vodafone kunt gaan. De simkaart is dan actief. De bundel is vervolgens snel op en verdwijnt dan weer. 

SannieDay
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

 

Bedankt voor je bericht! Het is nu duidelijk voor mij wat deze gratis kleine databundel inhoudt. Mijn complimenten aan de goede service van Vodafone! Gratis €5 tegoed én gratis 10 MB om op te starten. Fijn dat ik zo goed geholpen word.

 

Nu mijn vraag beantwoord is kun je de topic sluiten. Nogmaals bedankt voor je hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic