zebedeus
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid week: 'Helaas, je kunt de Unlimited 1 week bundel nu niet aanzetten'

Ik krijg de melding 'Helaas, je kunt de Unlimited 1 week bundel nu niet aanzetten'.

Wat nu?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
zebedeus
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb inmiddels gebeld. Het probleem zat hem in een oud 'prijsplan' of iets dergelijks. Erg ingewikkeld.

Het probleem zou zijn opgelost nu.

Dank voor je reactie.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2044Likes

Hoi @zebedeus 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee wat het kan zijn, het kan van alles zijn. Er is in het weekend niemand van Vodafone hier op de community aanwezig dus je kan het beste dan even contact opnemen met de klantenservice. Je kan op die pagina een chat starten met een medewerker of bellen naar 1200 (via je mobiel) en dan kiezen voor optie 9, of bellen via een vaste telefoon met 0800-0094. Deze mensen kunnen met je mee kijken en eventueel advies geven.

Laat even weten of je hebt gebeld en wat ze hebben gedaan, alvast bedankt en nog een fijn weekend!

zebedeus
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb inmiddels gebeld. Het probleem zat hem in een oud 'prijsplan' of iets dergelijks. Erg ingewikkeld.

Het probleem zou zijn opgelost nu.

Dank voor je reactie.

Bekijk in context

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2044Likes

Top! Fijn dat het is opgelost en bedankt voor het melden. 👍

Uitgelicht topic