1
Vraag
2
Reacties
Erik11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid unlimited week bundel

Hoi allemaal, ik heb vorige week vrijdag 21 jul 09:00 mijn week bundel gestart. Ik verwacht dan dat de bundel blijft werken tot donderdag avond 27 Jul 23:59?!

(ik weet dat de bundels van 00:00 - 23:59 lopen en ik de periode voor 09:00 “kwijt” ben)

maar nu geeft de app ”bundel geldig tot 27 Jul 2023”

omdat er zou moeten staan tot en met, begin ik mij af te vragen of er iets fout gaat? Of dat ik het verkeerd begrijp. Iemand ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik11
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecelia, ik blijk vandaag ook gewoon van mijn bundel gebruik te kunnen maken. Ook al staat er tot 27 Jul.

dat blijk je dus te moeten lezen als 27 Jul 23:59!

was even in verwarring, maar alles oké dus. 

Bedankt voor de reactie!

groet wrik

 

ps naast start M heb ik ook nog prepaid nr dat zal ik mijn profiel toevoegen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Erik11, goedemorgen en welkom hier!

Als je een Prepaid Unlimited bundel voor 7 dagen hebt aangevraagd op vrijdag 21 juli dan zou deze tot en met vandaag actief moeten zijn. Stel je zou vandaag deze bundel opnieuw aanvragen dan krijg je ook een melding terug dat de bundel niet geactiveerd kan worden, omdat deze nog actief is. Deze kan pas weer aangevraagd worden op 28 juli 00:00 uur. Helaas kon ik het bij je gegevens niet dubbelchecken, omdat aan het mobiele nummer in jouw profiel een Start M abonnement gekoppeld is. Mocht de bundel vandaag niet meer werken, dan hoor ik het graag. Wil je dan ook het juiste mobiele nummer in je profiel vermelden 🙂

Erik11
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecelia, ik blijk vandaag ook gewoon van mijn bundel gebruik te kunnen maken. Ook al staat er tot 27 Jul.

dat blijk je dus te moeten lezen als 27 Jul 23:59!

was even in verwarring, maar alles oké dus. 

Bedankt voor de reactie!

groet wrik

 

ps naast start M heb ik ook nog prepaid nr dat zal ik mijn profiel toevoegen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic