1
Vraag
2
Reacties
Leonn89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid unlimited bundel 7 dagen

Helaas, je kunt de Unlimited 1 week bundel nu niet aanzetten. Meer weten? Bel ons even op 1200 om een adviseur te spreken.

Dit bericht is niet heel handig. Ik kan 1200 blijkbaar niet bereiken vanuit het buitenland (Oostenrijk) en zou graag 7 dagen gebruik willen maken vd unlimited bundel.

Mocht iemand dit hier alsnog kunnen fixen, dan zou dat mooi zijn :D!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super, dat je akkoord bent 🙂 Ik heb je nummer overgezet naar de huidige Prepaid variant en heb gelijk ook Unlimited BloX voor 7 dagen aangesloten voor je. Je ziet de bundel al terug in My Vodafone @Leonn89. De overige bundels die je kunt aansluiten zullen nog ingeladen worden in My Vodafone. Dit kan tot 48 uur duren. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi Leonn89,
Welkom op de community van Vodafone. Allereerst een heel fijn verblijf in Oostenrijk. Hoe bevalt het daar? Ik kan me voorstellen dat deze foutmelding niet heel handig is. Gelukkig kun je met je mobiel gratis bellen naar +31654500100 vanuit het buitenland of kun je via My Vodafone een chat starten. Ik help je graag verder met het aansluiten van de Unlimited bundel. Kun je mij een privebericht sturen met de volgende gegevens:
- Mobiel nummer
- Huidig tegoed
- Wanneer voor het laatst opgewaardeerd en met welk bedrag
- Sind wanneer heb je dit nummer bij ons.
Zodra ik de gegevens ontvangen heb, sluit ik de bundel voor je aan. Mocht je de bundel al aangesloten hebben, hoor ik het ook graag 🙂.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor het privebericht. Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je niet de mogelijkheid hebt om onbeperkt in te schakelen. Dit is omdat je nummer op een ouder "prepaid tariefplan" staat. Ik kan je nummer omzetten naar het huidige tariefplan van prepaid. Via hier lees je om welke tarieven het gaat. Daarna kan ik de bundel voor je aanzetten. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag @Leonn89 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super, dat je akkoord bent 🙂 Ik heb je nummer overgezet naar de huidige Prepaid variant en heb gelijk ook Unlimited BloX voor 7 dagen aangesloten voor je. Je ziet de bundel al terug in My Vodafone @Leonn89. De overige bundels die je kunt aansluiten zullen nog ingeladen worden in My Vodafone. Dit kan tot 48 uur duren. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic