Green

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid tarief

Hallo,

 

In My Vodafone staat dat ik nog een oud prepaid tarief heb en kan overstappen naar een nieuw tarief.

Maar als ik daar op klik om te veranderen, krijg ik een SMS dat door een technische storing het niet verwerkt kan worden.

Ik zou dit graag gewoon zelf online willen regelen.

Is er een andere mogelijk dit online te regelen?

 

Het overstappen naar het nieuwe tarief lijkt me interessant i.v.m. andere bundels.

 

Bedankt alavst!

 

Groetjes Green ( Een Prepaidliefhebber! )

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Dankjewel @Green,
Ik heb je nummer omgezet naar het nieuwe prepaid tarief. Je ziet de aanpassing binnen een uur terug in My Vodafone. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 832Posts
  • 228Oplossingen
  • 382Likes

Hi @Green

De hulptroepen staan paraat om je hiermee te helpen. Als je wilt kan ik je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan ik dit voor je aanpassen en kun je dan ook gebruik maken van onze nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen. 

Stuur mij dan even een privéberichtje met daarin de volgende informatie: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Aan de hand daarvan kan ik je gegevens erbij pakken en kan ik het nieuwe prepaid tarief voor je activeren.

Green
topicstarter
Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Cecilia : Ik heb een privébericht gestuurd. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Dankjewel @Green,
Ik heb je nummer omgezet naar het nieuwe prepaid tarief. Je ziet de aanpassing binnen een uur terug in My Vodafone. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Green
topicstarter
Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven : Bedankt!

Heb gelijk nieuwe bundels aangezet.

Één vraagje daarover. Ik heb de bel/SMS bundel aangezet.

Hoe word dat precies berekend? Zijn 100 minuten/smsjes, maar er staat € 15,00.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Klopt helemaal @Green. Met Bel & SMS maandbundel kun je het bedrag opmaken aan bellen en/of SMS. Dit bedrag is normaal gesproken niet zichtbaar. Je hoort eigenlijk te zien hoeveel minuten/SMS je nog kan verbruiken. Ik heb dit gelijk doorgespeeld naar de technische dienst. DIt staat bekend onder incident 10796755. Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen. 

Green
topicstarter
Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven : Ok apart.

Het ziet er zo uit.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Ik had het inderdaad gezien @Green. Vandaar dat ik het ook gelijk door heb gezet :).

Green
topicstarter
Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven: 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic