Green
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid hulp / advies

Hallo,

 

Ik maak al jaren gebruik van prepaid. Zelfs nog op een oud tarief zie ik in My Vodafone.

Overstappen naar een abonnement houd me tegen, omdat ik weinig verbruik en je kan dan weer een nieuwe simkaart krijg en een datum om over te stappen. Zie ik persoonlijk niet zo zitten, lijkt me een hoop gedoe.

 

Ik maak gebruik van bundels voor Internet en smsen. Dat laatste gebruik ik haast niet meer.

Voor bellen heb ik geen bundel, maar zou het wel fijn vinden als ik kan bellen zonder daar elk gesprek voor te betalen.

De nieuwe prepaid bundels hebben alleen dat de internetbundel automatisch per maand verlengt en de bel en sms bundel helaas niet.

Waarom is dat?

 

Kan iemand mij adviseren wat te doen?

Internet hoeft niet heel veel MB of GB te zijn.

Af en toe kunnen bellen zonder extra kosten

Smsen zou fijn zijn indien nodig.

 

Sorry voor het lange verhaal! 😉

 

Groetjes Green ( de eeuwige twijfelaar ) 🤔

4 Reacties 4
Green
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik wil dit topic verwijderen, maar dat kan ik niet volgens mij niet zelf. Jammer.

 

Zou iemand van @ Vodafone dit topic willen verwijderen?

 

Bedankt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 95Posts
  • 17Oplossingen
  • 57Likes

Hi @Green,

 

Dat kan zeker! Ik ben echter wel nieuwsgierig geworden na je eerste bericht. Ben je er helemaal uitgekomen? 🙂

Green
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee dat niet, maar ik laat het nu maar even zoals het is. 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9274Posts
  • 2938Oplossingen
  • 2047Likes

Verwijderen doet Vodafone nooit, toch @Alex ?!
Ze kunnen het bericht wel in het archief zetten. 

Jammer dat je het nu zo laat. Misschien was er nog wel een goed advies vanuit Vodafone. Had zelf niet zoveel tijd om met je mee te kijken, nu is het te laat 😉☺️ Fijne avond nog. 

Uitgelicht topic