Anonymous
Niet van toepassing

Prepaid aansluiting en bijbehorend My Vodafone account verwijderen

Goedendag, Ik heb nog een Pre-Paid nummer dat ik niet meer gebruik, kaartje ben ik kwijtgeraakt een tijdje terug in Frankrijk en er staat ook geen tegoed meer op, dus van mij mag die afgesloten worden.

Tevens is er een account aan gekoppelt, deze ook graag verwijderen, mocht deze gekoppelt zijn aan dit community account mag die ook verwijderd worden, maak ik een nieuwe mocht dit in de toekomst nodig zijn.

Gegevens staan in het profiel, prepaid nummer, en E-Mail van het account.

4 Reacties 4
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 17Oplossingen
  • 18Likes

Hi @Anonymous kaartje weg, nummer niet meer in gebruik en geen tegoed meer, dat klinkt inderdaad niet als een veelbelovende toekomst voor deze kaart 😞  In dat geval is het inderdaad handig om deze uit de systemen te verwijderen en dat heb ik bij deze voor je gedaan, samen met het daarbij behorende account. 

PJD_

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mooi dat het nummer en het bijbehorende account is verwijderd, mijn dank ervoor @Judith .

Zou je ook het community account van hierboven kunnen verwijderen, ik kom daar nu niet meer in, dat was hetzelfde.

Dit account niet natuurlijk waar ik dit mee post, dan kom ik ook bij Ziggo er niet meer in.😉

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 122Posts
  • 23Oplossingen
  • 25Likes

Goedemorgen @PJD_, we hebben zojuist het account PJD verwijderd. 😄

PJD_

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel @Marco , dan gaan we vanaf nu verder met deze, ook makkelijker om 1 account te hebben hier en bij Ziggo.😉😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic