1
Vraag
2
Reacties
Mart Kuijpers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid Vodafone in buitenland in Huawei B818-263 router

Beste allemaal.

Ik heb een prepaid Sim kaartje van Vodafone die ik in mijn mobiele router plaats.

Werkt bij mij thuis prima.

Deze week in het buitenland ( Duitsland) werkte het niet met de Huawei router.

Er werd wel een netwerk gemaakt maar een internet verbinding komt niet tot stand. 
Wat gaat hier fout?

NB het prepaid kaartje in mijn IPhone gestopt en dan werkt het wel in Duitsland.
Wie de oplossing voor mij heeft krijgt de eeuwige roem op dit forum.

Ik hoor het graag.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mart Kuijpers
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Laten we hopen dat we de gouden oplossing kunnen vinden. Doordat de mobiele router wel werkt in Nederland en ook het betreffende prepaid kaartje geen problemen geeft in jouw iPhone in Duitsland is mijn eerste ingeving de APN-instellingen op jouw mobiele router. Wanneer dit niet goed is ingesteld zou dit kunnen verklaren waarom er geen verbinding tot stand komt via dit specifieke apparaat. Had je hier toevallig al naar gekeken?

En @Spara heb jij toevallig ook nog extra tips 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mart Kuijpers
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Laten we hopen dat we de gouden oplossing kunnen vinden. Doordat de mobiele router wel werkt in Nederland en ook het betreffende prepaid kaartje geen problemen geeft in jouw iPhone in Duitsland is mijn eerste ingeving de APN-instellingen op jouw mobiele router. Wanneer dit niet goed is ingesteld zou dit kunnen verklaren waarom er geen verbinding tot stand komt via dit specifieke apparaat. Had je hier toevallig al naar gekeken?

En @Spara heb jij toevallig ook nog extra tips 🙂

Mart Kuijpers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Probleem is inmiddels opgelost.. De APN  instellingen stonden niet juist. Dank voor de reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic