hike

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Poorten geblokkeerd op office en live APN

Beste Community, 

 

Op mijn zakelijke datasim staan alle poorten geblokkeerd, kan iemand mij benaderen hoe ik in de open.vodafone.nl APN terecht kom ?

Dank, 

 

Heico

 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @hike 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een particuliere klanten helpen klanten community. Voor zakelijke vragen kan je beter contact opnemen met de klantenservice voor zakelijke gebruikers. 

Op de community staat wel informatie over APN gegevens, je zou daar eens naar kunnen kijken. Anders even contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. 

hike
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, 

 

Het probleem is dat ik helaas nog niet de juiste persoon te pakken heb kunnen krijgen bij zakelijk, men heeft eigenlijk geen idee.

Misschien leest er iemand mee van vodafone en kan mij helpen om mijn simkaart in de open.vodafone.nl APN te krijgen ?

Zover ik weet is dit de enige APN die poorten van buitenaf toe laat, misschien is er ergens andere informatie maar de link die jij mij stuurt heb ik helaas niet zo veel aan dit is mij bekend.

 

Heico

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @hike
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het schiet niet op als de poorten op je zakelijke datasim niet openstaan. Nu moet ik bekennen dat portforwarding op een zakelijke datasim meer thuishoort bij de zakelijke klantenservice, maar ik ben wel even voor je op onderzoek gegaan op onze Community. Toevallig vond ik dit topic. In dit topic is de oplossing gevonden via een ander topic, namelijk deze. Mogelijk is dit ook voor jou de gouden tip! 

hike
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia, 

 

Het is inderdaad heel erg vervelend en naar mijn mening ook niet de bedoeling. Ik heb even contact gezocht met de ACM en die zijn daar toch ook wel heel erg helder over. Netneutraliteit moet zeker op aanvraag gewoon toegepast worden.

Tot op de dag van vandaag is niemand in staat binnen vodafone om poorten open te zetten, ik denk dat ik ongeveer 10 medewerkers heb gesproken en 2 uur aan de telefoon heb gezeten.

Ik denk dat we het hier maar bij moeten laten, het is kennelijk technisch niet mogelijk om mijn datasim open te zetten en ik heb er geen zin meer in om er tijd in te stoppen. Ik ga naar een andere oplossing zoeken.

 

Heico 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic