Ik heb een prepaid met het oude prepaid tarief. In de app en in "my vodafone" zit een knop waarmee je kan overstappen naar het nieuwe (voordeligere) prepaid tarief. Nu heb ik de laatste dagen al een aantal keren op de knop geklikt maar steeds krijg ik daarna een sms met de melding dat door een technische storing mijn opdracht niet is uitgevoerd.
Hoe kan ik overstappen?
Hoi @wunjo
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard erg vervelend dat het niet werkt. Je kan beter even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen, of een chat starten via de website.
Bedankt voor je reactie.
Ik dacht eigenlijk dat het op dezelfde manier zou worden opgelost als hier: https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement-Prepaid/My-Vodafone-app-Overzetten-oud-naar-nieuw-prepai...
Dit zou normaal gesproken wel kunnen maar er is in het weekend niemand aanwezig om je hier te helpen. Daarom verwijs ik je ook naar de klantenservice van Vodafone. Die werken ook in het weekend en kunnen je prima helpen 😁
Dat is aardig van je dat je daar aan denkt. Maar ik ga er geen beltegoed aan verspillen en ik kan niet overweg met chatbots, dus ik wacht gewoon rustig af tot na het weekend.
U weet niet dat het bellen naar een 0800 nummer gratis is?
Bellen naar 0800-0094 of 1200 is volledig gratis via je prepaid, zie ook de tarieven lijst van prepaid.
Maar goed, wachten kan ook, geen probleem. Fijn weekend!
Hey @wunjo. Welkom hier!
Zoals gezegd; bellen met de klantenservice is gewoon gratis. Maar ik wil ook zeker wel even voor je kijken wat ik kan doen, hoor ^^.
Wil je me een privébericht sturen met de volgende gegevens?
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Huidig tegoed, wanneer je voor het laatst opgewaardeerd hebt en met welk bedrag is het nummer opgewaardeerd?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.