1
Vraag
2
Reacties
Maartenvdoetela

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van prive naar zakelijk

Ik wil een zakelijk abonnement afsluiten. Dien ik daarvoor eerst mijn huidige particuliere vodafone abonnement stop te zetten? of is aangeven dat je het nummer wil overnemen voldoende?

Alvast dank voor uw reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Maartenvdoetelaar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je huidige abonnement gewoon laten overzetten naar een zakelijk abonnement. Hiervoor is alleen het invullen van een formulier, een paar papieren opsturen en dan staat deze op de naam van de zaak. Mocht je daarna nog een ander abonnement willen, dan kan je dat daarna regelen. Dus eerst omzetten en dan eventueel een ander abonnement nemen. Maar zelf stopzetten, NIET DOEN!

Zie deze pagina voor meer info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Succes en zijn er nog vragen dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem voor je kijken en je hiermee ook verder helpen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Maartenvdoetelaar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je huidige abonnement gewoon laten overzetten naar een zakelijk abonnement. Hiervoor is alleen het invullen van een formulier, een paar papieren opsturen en dan staat deze op de naam van de zaak. Mocht je daarna nog een ander abonnement willen, dan kan je dat daarna regelen. Dus eerst omzetten en dan eventueel een ander abonnement nemen. Maar zelf stopzetten, NIET DOEN!

Zie deze pagina voor meer info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Succes en zijn er nog vragen dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem voor je kijken en je hiermee ook verder helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Maartenvdoetelaar ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic