1
Vraag
2
Reacties
Leon4

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstappen van TELE2 naar Vodafone

Goedenavond,

 

Sinds 4 december 2021 (huidige contract loopt tot 3 april 2022) mag ik mijn huidige abonnement bij Tele2 verlengen of overstappen met nummerbehoud naar een andere provider. Omdat ik thuis Ziggo heb, was het voor mij een logische stap om nu bij Vodafone te kijken door de leuke extra's. 

 

Nu is mijn vraag: Als ik nu wil overtappen naar Vodafone vanaf TELE2 met nummerbehoud, moet ik dan mijn huidige contract afmaken bij TELE2 of kan ik een abonnement afsluiten bij Vodafone met toestel en hier op overgaan. Ik wil namelijk voor de nieuwe iPhone 13 Pro gaan en ben nieuwsgierig of ik deze nu al kan krijgen of dat ik tot 3 april moet wachten.

 

Alvast bedankt voor het helpen,

Leon

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leon4 a

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan 120 dagen voor het einde van je huidige abonnement een nieuw abonnement aanvragen bij Vodafone met nummerbehoud. Wil je eerder, dan zal je je contract moeten afkopen bij Tele2 en dan kan je eerder overstappen (bij het afkopen van je huidige abonnement wel even melden bij Tele2 dat je je nummer wilt meenemen naar een nieuwe provider). 

Wanneer je binnen 120 dagen van afloop van je huidige abonnement overstapt dan krijg je van Vodafone eerder al je toestel toegezonden, net een simkaart, maar je abonnement gaat pas in op het moment dat Tele2 het nummer overzet naar Vodafone. Dit zal dan zijn aan het einde van je contract. Je kan dan wel je Tele2 simkaart gebruiken om in die tijd je huidige abonnement te gebruiken in je nieuwe toestel. Je nieuwe abonnement gaat dus dan pas in na einde van je Tele2 contract! 

Meer informatie hierover kan je hier lezen:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leon4 a

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan 120 dagen voor het einde van je huidige abonnement een nieuw abonnement aanvragen bij Vodafone met nummerbehoud. Wil je eerder, dan zal je je contract moeten afkopen bij Tele2 en dan kan je eerder overstappen (bij het afkopen van je huidige abonnement wel even melden bij Tele2 dat je je nummer wilt meenemen naar een nieuwe provider). 

Wanneer je binnen 120 dagen van afloop van je huidige abonnement overstapt dan krijg je van Vodafone eerder al je toestel toegezonden, net een simkaart, maar je abonnement gaat pas in op het moment dat Tele2 het nummer overzet naar Vodafone. Dit zal dan zijn aan het einde van je contract. Je kan dan wel je Tele2 simkaart gebruiken om in die tijd je huidige abonnement te gebruiken in je nieuwe toestel. Je nieuwe abonnement gaat dus dan pas in na einde van je Tele2 contract! 

Meer informatie hierover kan je hier lezen:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud 

Leon4
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy 

Bedankt voor de duidelijke en goede uitleg! Het is helemaal duidelijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic