Beste community,
kort de situatie:
Sinds de libertel-tijd vorige eeuw ben ik klant bij hen met mijn nummer;
mijn sim-only abonnement was afgelopen;
Vodafone kon/wilde geen concurrerend tarief voor nieuw abo bieden;
Heb T-mobile abo afgesloten op 28 december 2020 met nummerbehoud;
Nummerbehoud is door Vodafone goedgekeurd, met 1 maand plus 3 maanden opzegtermijn (!);
Op 28 april 2021 is nummer door Vodafone overgezet naar T-Mobile;
Het porteren is bij Vodafone niet goed gegaan/niet afgerond waardoor mijn oude nummer op zowel Vodafone als T-mobile simcard actief is;
Vanaf 28 april ben ik voor niemand bereikbaar, kan ik geen voicemailberichten en (verificatie)sms'jes ontvangen.
Inmiddels ben ik twee weken verder, T-mobile legt de schuld bij Vodafone en Vodafone zegt vandaag 11 mei tegen T-Mobile: 'vraag opnieuw nummerbehoud aan en dan zullen wij het goedkeuren per 7 september .....(!!!) Nog eens 3 maanden later.
Dit is echt onacceptabel, Vodafone heeft 4 maanden de tijd gehad om e.e.a. voor te bereiden en correct uit te voeren.
Vanaf 28 april ben ik niet bereikbaar, dit geeft stress en onzekerheid en ik maak me zorgen omdat ik voor mijn naasten en instanties onbereikbaar ben.
Ik ben inmiddels, alle telefoontjes opgeteld, ruim 4 uur met T-Mobile én Vodafone hierover in gesprek, niemand lost het op.
Ik ga niet akkoord met nog eens 3 maanden duur abo. Alles was goed geregeld en moet nu gewoon binnen 24 uur zijn opgelost.
Hoor graag wie hier een oplossing voor heeft.
Norbert