1
Vraag
2
Reageer en help mee
Norbert_d_M

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar T-mobile met nummerbehoud wordt door Vodafone gesaboteerd

Beste community, 

kort de situatie:

Sinds de libertel-tijd vorige eeuw ben ik klant bij hen met mijn nummer;

mijn sim-only abonnement was afgelopen;

Vodafone kon/wilde geen concurrerend tarief voor nieuw abo bieden;

Heb T-mobile abo afgesloten op 28 december 2020 met nummerbehoud;

Nummerbehoud is door Vodafone goedgekeurd, met 1 maand plus 3 maanden opzegtermijn (!);

Op 28 april 2021 is nummer door Vodafone overgezet naar T-Mobile;

Het porteren is bij Vodafone niet goed gegaan/niet afgerond waardoor mijn oude nummer op zowel Vodafone als T-mobile simcard actief is;

Vanaf 28 april ben ik voor niemand bereikbaar, kan ik geen voicemailberichten en (verificatie)sms'jes ontvangen.

Inmiddels ben ik twee weken verder, T-mobile legt de schuld bij Vodafone en Vodafone zegt vandaag 11 mei tegen T-Mobile: 'vraag opnieuw nummerbehoud aan en dan zullen wij het goedkeuren per 7 september .....(!!!) Nog eens 3 maanden later.

 

Dit is echt onacceptabel, Vodafone heeft 4 maanden de tijd gehad om e.e.a. voor te bereiden en correct uit te voeren.

Vanaf 28 april ben ik niet bereikbaar, dit geeft stress en onzekerheid en ik maak me zorgen omdat ik voor mijn naasten en instanties onbereikbaar ben.

Ik ben inmiddels, alle telefoontjes opgeteld, ruim 4 uur met T-Mobile én Vodafone hierover in gesprek, niemand lost het op.

Ik ga niet akkoord met nog eens 3 maanden duur abo. Alles was goed geregeld en moet nu gewoon binnen 24 uur zijn opgelost.

Hoor graag wie hier een oplossing voor heeft.

Norbert

 

 

 

 

 

 

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Norbert_d_M,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Zeker als je hierdoor niet bereikbaar bent. Als ik het goed begrijp is er nummerbehoud aangevraagd per 28-04 en had je nummer moeten overgaan naar T-mobile. Om te achterhalen waar het precies mis gaat, heb ik extra informatie van je nodig. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer en geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer.
Via je profiel kun je reageren op mijn bericht zodat de gegevens niet openbaar staan. Zodra ik de gegevens ontvangen heb, ga ik controleren wat ik kan achterhalen aan informatie. Mocht ik het niet kunnen oplossen, dan zal ik hiervoor een onderzoek aanmaken en dit ook terugkoppelen naar jou toe. Ik hoor graag van je. Naar elkaar verwijzen heeft geen zin. Laten we er zo snel mogelijk voor zorgen dat dit opgelost wordt. Mijn excuses voor het ongemak! Om het issue nog sneller opgelost te krijgen, raad ik sowieso aan om bij T-mobile ook een onderzoek aan te maken. Hierdoor zijn beide partijen ermee bezig en ben je hopelijk heel snel weer bereikbaar. 

Norbert_d_M
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Steven, ik stuur je een PM. Nummerbehoud en overgang naar T-Mobile is op 28 december aangevraagd en door Vodafone op 29 december goedgekeurd.  Uiteraard heeft T-Mobile een 'ticket' aangemaakt, want zij hebben er inmiddels ook een punthoofd van om na hun diverse telefoontjes met jullie steeds op te lopen tegen de onwil van Vodafone en het niet coöperatief meewerken om mijn probleem op te lossen. Wil je het ticket-nummer weten? 

Norbert_d_M
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe moet ik een PM aan je sturen???

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je kunt op de community op je profiel klikken en dan zie je een privebericht staan. Daar mag je op reageren met de gegevens en ook graag het ticketnummer vanuit T-mobile. Dan ga ik vanuit hier aan de slag voor je @Norbert_d_M

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic