1
Vraag
2
Reacties
Antoonvb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overlijden

Beste mensen,

 

Ik probeer nu al een hele week een mail te sturen maar krijg elke keer deze melding.

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:

nabestaandendeskvf@vodafoneziggo.nl (nabestaandendeskvf@vodafoneziggo.nl)
Het bericht is niet afgeleverd. Ondanks herhaalde pogingen om het bericht af te leveren, heeft het e-mailsysteem van de geadresseerde geweigerd om een verbinding met uw e-mailsysteem te accepteren.

Neem op een andere manier (bijvoorbeeld telefonisch) contact op met de geadresseerde en vraag de geadresseerde om de e-mailbeheerder te laten weten dat hun e-mailsysteem verbindingen met uw e-mailsysteem weigert. Geef de geadresseerde onderstaande foutdetails. Waarschijnlijk is de e-mailbeheerder van de geadresseerde de enige die dit probleem kan oplossen.

Voor e-mailbeheerders
Er kan geen verbinding worden gemaakt omdat dit actief is geweigerd door de doelcomputer. Dit treedt meestal op wanneer wordt geprobeerd verbinding te maken met een service die inactief is op de externe host - dat wil zeggen, een service waarvoor geen servertoepassing wordt uitgevoerd. Zie dit artikel: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=389361 voor meer informatie en tips voor het oplossen van dit probleem.

 

Kan iemand mij vertellen wat het juiste adres, ik kom er niet meer uit.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Antoonvb ,

Allereerst gecondoleerd met het verlies, ik snap dat je graag het contract wilt beëindigen vanwege overlijden. Op deze pagina tref je alle informatie die nodig is om het contract te beëindigen, tevens kun je ook het contactformulier invullen zodat er zo spoedig mogelijk contact met je wordt opgenomen.

Volgens mij klopt het e-mailadres in je bericht wel, echter dient het niet .nl te zijn maar .com (NabestaandendeskVF@vodafoneziggo.com)

Telefonisch contact is ook mogelijk via 088 712 00 42 (Maandag t/m donderdag 08:30 - 17:00 en op vrijdag 8:30 t/m 12:30).

Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Antoonvb ,

Allereerst gecondoleerd met het verlies, ik snap dat je graag het contract wilt beëindigen vanwege overlijden. Op deze pagina tref je alle informatie die nodig is om het contract te beëindigen, tevens kun je ook het contactformulier invullen zodat er zo spoedig mogelijk contact met je wordt opgenomen.

Volgens mij klopt het e-mailadres in je bericht wel, echter dient het niet .nl te zijn maar .com (NabestaandendeskVF@vodafoneziggo.com)

Telefonisch contact is ook mogelijk via 088 712 00 42 (Maandag t/m donderdag 08:30 - 17:00 en op vrijdag 8:30 t/m 12:30).

Succes!

Antoonvb
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de info, moest ….@vodafoneziggo.com zijn niet .nl daar ging het mis.

 

 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Graag gedaan, nog een prettige avond @Antoonvb .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic