1
Vraag
2
Reacties
stef1234

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Overlijden en toestel

In verband met een overlijden willen wij een abonnement omzetten naar prepaid. Wij kunnen helaas niet vinden hoe dit zit met een toestel afbetaling en verzekering. Het formulier hebben we ingevuld maar het duurt lang voor we hier ook maar enige reactie op krijgen. Het directe telefoonnummer hebben we al 8x 20 minuten bij in de wacht gestaan, terwijl we zoveel moeten regelen. De medewerkers op de eerste lijn begrepen het sowieso niet heel goed, want volgens hen moet het telefoonabonnement van de overledene afgekocht worden. Overigens is Vodafone de enige waar dit zo ontzettend moeizaam gaat. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @stef1234 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je/jullie condoleren voor het verlies van je naasten. Altijd heel vervelend en begrijpelijk dat je alles moet regelen en je dan geen tijd hebt om overal specifiek achter aan te moeten. Bij deze wil ik je laten weten dat ik het antwoord van de medewerker echt HEEL slecht vind! Er moet online een formulier worden ingevuld op deze pagina (staat bij Formulier en overlijdensakte). Bij punt 3 kan je kiezen om het nummer over te laten zetten naar een prepaid kaartje, die sturen ze je dan ook gelijk toe. Voeg bij alle gegevens ook een copy van de overlijdensakte en dan kunnen ze alles voor je controleren en normaal gezien zou je binnen 5 werkdagen een bevestiging moeten krijgen op je mail adres. Door kerst en O&N kan het natuurlijk iets langer duren, hoe vervelend dit ook is. 

Wat gebeurd er als je deze info hebt toegezonden? Ze zetten het contract stop en die hoef je natuurlijk niet meer verder te betalen, ook niet af te kopen. Het toestel is natuurlijk een ander verhaal, daar zal je waarschijnlijk wel een afkoopsom voor krijgen want die is gekocht op afbetaling. Hoe dat zit, dat staat in de mail die je krijgt van Vodafone. Mocht je hierover nog vragen hebben dan is er een gespecialiseerd team die zich hier mee bezig houd. Die kan je bellen van maandag t/n vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur op het nummer 088-7120042.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @stef1234 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je/jullie condoleren voor het verlies van je naasten. Altijd heel vervelend en begrijpelijk dat je alles moet regelen en je dan geen tijd hebt om overal specifiek achter aan te moeten. Bij deze wil ik je laten weten dat ik het antwoord van de medewerker echt HEEL slecht vind! Er moet online een formulier worden ingevuld op deze pagina (staat bij Formulier en overlijdensakte). Bij punt 3 kan je kiezen om het nummer over te laten zetten naar een prepaid kaartje, die sturen ze je dan ook gelijk toe. Voeg bij alle gegevens ook een copy van de overlijdensakte en dan kunnen ze alles voor je controleren en normaal gezien zou je binnen 5 werkdagen een bevestiging moeten krijgen op je mail adres. Door kerst en O&N kan het natuurlijk iets langer duren, hoe vervelend dit ook is. 

Wat gebeurd er als je deze info hebt toegezonden? Ze zetten het contract stop en die hoef je natuurlijk niet meer verder te betalen, ook niet af te kopen. Het toestel is natuurlijk een ander verhaal, daar zal je waarschijnlijk wel een afkoopsom voor krijgen want die is gekocht op afbetaling. Hoe dat zit, dat staat in de mail die je krijgt van Vodafone. Mocht je hierover nog vragen hebben dan is er een gespecialiseerd team die zich hier mee bezig houd. Die kan je bellen van maandag t/n vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur op het nummer 088-7120042.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic