Hoi @Ein
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jij hebt bij KPN een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud, neem ik aan?! Als het goed is heeft KPN een bericht ontvangen met de datum van vertrek en het overzetten van je nummer. KPN moet dus gewoon netjes wachten tot je abonnement bij Vodafone stopt. En iedereen weet dat je een maand opzegtermijn hebt, dat is voor iedereen!
Je kan deze nu eenmaal niet afkopen en je moet je houden aan het contract. KPN laat je contract pas ingaan als je huidige abonnement bij Vodafone is afgelopen en die weten ook dat je een maand opzegtermijn hebt en als die je eerder willen laten overstappen, omdat jij dit wil, dan zou ik iets bij KPN regelen. Maar ik denk dat KPN zich ook netjes aan de regels weet te houden en daarom ook aangeeft dat je pas de 10e van oktober kan overstappen. Zo zijn nu eenmaal de regels en daar is niets aan te doen. Even 30 dagen aftellen, sterker nog, het zijn nog maar 15 dagen, waar heb je het over.