1
Vraag
2
Reacties
Nickey

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude ziggo account ontkoppelen

Ik wil mijn oude ziggo account ontkoppelen om mijn huidige toe te voegen. Kunnen jullie hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Nickey. Het oude Mijn Ziggo account is nu losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Eenmaal ingelogd in My Vodafone kun je het account (onder profiel) nu uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Heb je al een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd? Dan kies je voor samenvoegen. Heb je nog geen nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt, dan kies je voor uitbreiden. Na de koppeling zullen de inloggegevens van My Vodafone ook van toepassing zijn voor je nieuwe Mijn Ziggo gegevens.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Joi @Nickey 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Nickey
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik help je graag met het verwijderen van het oude Mijn Ziggo account. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo
 

Nadat het oude Mijn Ziggo account is verwijderd, dan kun je vervolgens zelf het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen aan je My Vodafone account. Ik zie je privébericht graag tegemoet.
 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Nickey. Het oude Mijn Ziggo account is nu losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Eenmaal ingelogd in My Vodafone kun je het account (onder profiel) nu uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Heb je al een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd? Dan kies je voor samenvoegen. Heb je nog geen nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt, dan kies je voor uitbreiden. Na de koppeling zullen de inloggegevens van My Vodafone ook van toepassing zijn voor je nieuwe Mijn Ziggo gegevens.

Elias073

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hallo ik heb hetzelfde probleem. Sinds maandag overgestapt naar vodafone. Echter is er een oud ziggo account gekoppeld aan mijn vodafone. Het oude klantnr van ziggo die is gekoppelt is *** maar dit is niet het juiste. Het juiste klantnummer moet zijn *** dus aub ziggo account met klantnr *** verwijderen zodat account met klantnr *** kan worden toegevoegd

** Moderator edit: Klantnummers verwijderd ivm privacy ** 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Elias073 
Je hebt inmiddels een eigen topic geopend en daar zal de moderator je verder helpen.
Je kan je eigen topic dus verder blijven volgen!

En nog even een kleine opmerking, graag niet met vette letters praten. Dit is niet nodig, de ogen van de moderatoren zijn nog perfect om je bericht normaal te lezen 😉😜. Daarnaast geen privé gegevens online plaatsen, dit is een open community!

Elias073

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ok bedankt

Sandor69

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zou ook graag willen dat mijn oude ziggo account los gekoppeld wordt .

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sandor69 
@Je hebt je vraag ook op een andere topic geplaatst. Dit zijn beide gesloten topics, niet zo handig om dan daarop te reageren omdat deze eigenlijk zijn afgesloten. Volgende keer is het beter een eigen topic aan te maken. 

Voor nu roep ik Cecilia op die andere topic om je te helpen. Je hoeft hier dan niets meer te plaatsen en Cecilia reageert op die andere topic. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ik heb zojuist een reactie geplaatst in het andere topic @Sandor69. Ik zie je privébericht tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic