1
Vraag
2
Reacties
loebeles

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oud nummer sms ontgrendeling outlook

Ik ben er laatst achter gekomen dat ik een oud e-mailadres heb bij Outlook. Toen ik heb proberen in te loggen is het e-mailadres vergrendeld. Ik kan hem ontgrendelen met mijn 06-nummer die met het account is verbonden, maar die heb ik dus niet meer.

Aangezien Outlook/Microsoft niet direct kan bereiken met mijn probleem probeer ik het via deze route. Is het mogelijk om toch nog de SMS’jes in te zien van dit oude 06-nummer zonder SIM kaart o.i.d. of is er een andere manier dat ik toch nog mijn account bij Outlook kan ontgrendelen? Want ik kom er niet uit.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @loebeles 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is niet mogelijk om een oud 06 nummer in te zien. Het nummer is waarschijnlijk al bij iemand anders in gebruik en dan kan het natuurlijk helemaal niet. Of je moet het nummer bellen en vragen aan die persoon of die je wil helpen. Als het nummer niet al in gebruik is dan kan Vodafone hier verder niets mee. 

Hulp informatie van Outlook kan je vinden op deze pagina. Er moet vast wel een manier zijn om er via een andere weg ook achter te komen wat je oude wachtwoord was. 
 

 

Belangrijke informatie over de Vodafone Community:

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @loebeles 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is niet mogelijk om een oud 06 nummer in te zien. Het nummer is waarschijnlijk al bij iemand anders in gebruik en dan kan het natuurlijk helemaal niet. Of je moet het nummer bellen en vragen aan die persoon of die je wil helpen. Als het nummer niet al in gebruik is dan kan Vodafone hier verder niets mee. 

Hulp informatie van Outlook kan je vinden op deze pagina. Er moet vast wel een manier zijn om er via een andere weg ook achter te komen wat je oude wachtwoord was. 
 

 

Belangrijke informatie over de Vodafone Community:

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @loebeles,

Welkom op de Community van Vodafone. 

Het klopt helaas wat @Energieboy aangeeft. Dit is helaas niet mogelijk.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic