1
Vraag
2
Reacties
Dave1971

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oud Ziggo abonnement ontkoppelen

Beste lezer,

 

Ik zou graag mijn oude Ziggo abonnement willen ontkoppelen van mijn huidige Vodafone abonnement. En dan mijn huidige Ziggo zakelijk abonnement weer toevoegen.

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Dave

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Dave1971
Dankjewel voor je privebericht en de gegevens. Ik ben gelijk aan de slag gegaan voor je en heb het mijn Ziggo account verwijderd voor je. Je mag een nieuw mijn Ziggo account aanmaken. Dit mag je doen met een e-mailadres wat nog niet in gebruik is voor My Vodafone/Mijn Ziggo. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Dave1971 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Dave1971
Dankjewel voor je privebericht en de gegevens. Ik ben gelijk aan de slag gegaan voor je en heb het mijn Ziggo account verwijderd voor je. Je mag een nieuw mijn Ziggo account aanmaken. Dit mag je doen met een e-mailadres wat nog niet in gebruik is voor My Vodafone/Mijn Ziggo. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Dave1971
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven,

Bedankt voor de snelle en oplossing!

Heb zojuist mijn zakelijke accounts kunnen koppelen.

Met vriendelijke groet,

Dave

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic